20 July 2010

Simpanan untuk gelak waktu lapang.

Kemas-kemas segala macam kotak bawah katil yang dah lama tak diusik sebab katil itu dah jadi hak milik Aty. Maka bila Aty dihantar ke kolej untuk hidup berdikari, aku mengemas bilik yang hanya akan jadi persinggahan anak-anak perempuan mama & papa di hujung minggu.

Terjumpa beberapa khazanah lama. Dalam kotak yang sangat usang. hoh! habuk juga!

*tipu* Tiada apa yang forever. And kalau betul aku ada 'apa-apa hal' sekarang, can i call u? Would u answer my call? huh. *tipu lagi, kan?*

Hahaha. Pada tahun 2001, 13 Mei adalah hari Ibu. Daripada 3 sekawan. *patutlah ternyorok2 di kedai memory lane waktu itu. *dimana ye key-chain katak yang boleh bunyik2 tu*
Diyana pasti ingat!

Semasa hang-out di Subang Parade. Mungkin seminggu sebelum SPM 2001.
This gud luck card sangat mendalam kesannya.
Sebab esoknya aku demam!
Kenapa mira dan diyana dapat poscard picture permandangan KL, tapi aku je unik mcm ni?


And..all those card raya.

Dan ada beberapa keping surat diterima semasa aku di Matrik Melaka. Gambar hidung yang ditangkap secara curi & candid semasa di sekolah. Gambar semasa aktif ber-Usahawan Muda walaupun esoknya English Oral Test. Tak larat nak scan pulak.

That's past.
macam mana aku nak marah kau, kalau semua khazanah lama ni membuatkan aku ketawa? Hahahaha. *please...*

Tak marah. Tak boleh marah.
*ok. simpan balik dalam kotak. dan tolak jauh2 hujung sana supaya takleh capai for another next 10 years*

3 comments:

  1. oh, i thought i'm only the one yg suka simpan2 khazanah lama ni. hehe..but mine dah selamat dilupuskan hr tuh.( tak payah fikir nak simpan dah. :) )

    ReplyDelete
  2. xsalah mengenang masa lalu, cume jgn terlalu lama sbb kite perlukan 2kali ganda waktu utk melupakan seseorg berbanding waktu kita mengenali dia...be happy coz that's what u are, a happy girl... =)

    ReplyDelete
  3. i love u yan. and yes, i am a hapy girl.

    ReplyDelete