13 September 2008

Buka puasa @ Trolak




Sekali lagi, BSM wat makan-makan kat luar. Kali ni majlis (erm..majlis ke..?) berbuka puasa di Trolak Resort. Ini la kali pertama kami tak rancang ape2 plan, tapi menjadi terus!Rabu pagi tu, Weena call resort tu, terus war2kan kat kawan2 lain, kutip duit time2 tu gak then terus book! Klo plan…erm..alamat jadi mimpi la..

So..about 7 buah kereta konvoi dari BC dari kul 6.15pm. Yang bujang2 tu, car pool la kan…yang mana beranak pinak tu, datang la dgn husband and hero-heroin. Err..yang married women bring along their husband..tapi yang married men ni..datang solo macam bujang jugak la! Aduh…! Hahaha…!

Aku drive and Weena, Zida n Ina Ooi lah jadi peneman. Kecut perut dorang bila satu scene aku ter-hot dengan treler yang nak menyempit gak lalu kat jalan sesak tu… So, kiri aku treller yang degil..kanan depan kereta yang sangat laju. Ape aku wat… aku pun tak ingat! Tau2 dah depan treler tu, kereta dari depan tu pun aku lepas..dan Ina Ooi jerit kat telinga aku..

“ Oii Zura, kami ni tak kawen lagi. At least Weena dah merasa bertunang!” Sorry girls…. Alhamdulillah..umur kita panjang lagi!

Sampai sana dalam kul 7.00pm!

Biasa la… Main Agenda – MAKAN! Second – Tambah makanan! Third – tambah lagi dan lagi dan lagi! Lastly, baru berenti makan + bergambar! Sorry la klo ada yang teringin nak candid mine but I can’t stand looking someone holding camera! I’ll smile! And pose! Hahaha!

Sampaikan dah abis pose, gaya intai2 sayang di tengah pohon keladi jadi last pose. Tu belum lagi gaya ngeliat ngantuk di sisi kalimantang! Haha!!

Ada xvtv who’s gonna be the next mummy… Scene naga berasap (aku benci tul panorama asap kepul2 ni!!) And tak lupa babak muka selamba tapau lauk resort tu masuk Tupperware dari umah! Aduh..ini pun ada ke?!

Abis sume xtvt kul 8.30pm!











Okey….that’s all….

No comments:

Post a Comment