17 July 2009

Foto2 Syah kawen. Kedah & Johor.

Ada yang dok mintak2 pic kawen abg aku kawen mana?
Okey, sebagai tidak menghampakan harapan kawan2 tersayang, aku pon upload la pic2 Syah kawen. Tak banyak la..tapi hope cukuplah nak membuktikan yang abg aku ni memang dah betul kawen.

Girls out there..sorry. He's taken. Congrate Kak Husna! Chewwwaaahh!

Kedah. Umah perempuan.











Johor. Umah lelaki.




Caption* inilah scene yang aku kategorikan pengantin-dilarang-buat-sama-sekali.
Sila jaga adab tatatertib sebagai raja sehari diatas pelamin (klik kat pic klo nak tengok ape yang Syah buat!). Awak tu pengantin!
Satu lagi, duk diam2 je atas pelamin! Jangan nak hai2 @ panggil2 @ lambai2 macam model catwalk terhadap tetamu dari atas pelamin! Ingat ni macam kat kolej ke...?

Okey..done!







Perhatian : Picture2 diatas diambil dengan izin pengantin.
Walaupun dia muncung2 taknak bagi aku curik dari laptop dia! Hahaha!

No comments:

Post a Comment