27 July 2009

Rancangan yang tak de dalam ketentuanNYA. Accept it. Sympathy.


Pagi Sabtu yang aman damai, bunyi mesej yang sangat comel - Tweet..tweet...(ulang 2x) Text message! - Huh! Sape lak ni?

Nama artis-wanna-be naik kat skrin hp pink aku!

Okey..bunyi message sangat haru biru. Hilang jap rasa ngantuk yg amat sangat. Dalam keadaan masih peluk bantal peluk, otak ligat berfikir:

1. Aku bukan mimpi...yes, for sure!! OMG!!
2. Hari ni hari Sabtu. MELODI esok...knpe cepat plak aku dapat berita ni?
3. What...!? Shit..!*abaikan...

Okey..ape aku buat?

Write new msg. 'Kzuna...tolong sahkan msg Zaidi yang Ayu baru terima ni. (Off record - aku pasti 1 Malaysia dah terima msg Zaidi ni) Sekian, terima kasih. "

5 saat.

....(tak perlu aku ulang bunyi msg aku kan..?)

....."Berita diterima. Akan dipastikan sebentar lagi".... (K.Zuna)

5 saat lagi.

...." berita sah... " (K.Zuna...beserta bukti yg boleh dipercayai....)

Okey fine. Kali ni berita Zaidi terbukti boleh dipercayai. Aku sambung tidur sampai la aku rasa macam teringat sesuatu.

Hari ni plan nak g tengok wayang!

Yeay..wake up lil' girl. Rise and shine!

Kepada subjek - Bee strong. We are always here for u. Let's go tengok wayang. Lupakan sandiwara dunia ni. If there a stage, then play the role... (sambung sendiri)

*siot je*



-
-
-


Aku belum cerita plak..wayang ape aku tengok (ngok*ngek!!) and beberapa org lain yg attack aku tya lagi kesahihan berita Sabtu pagi. Next post!

No comments:

Post a Comment