01 January 2010

Entri pembukaan Tahun 2010

ENTRI PERTAMA DI HARI PERTAMA 2010.
KENANG SAMPAI BILA- BILA!



SELAMAT TAHUN BARU 2010!

Bye 2009 and welcome 2010.

Selain daripada entri ini di post pada 1 Jan 2010, jam 2.59pm...apa lagi yang berbeza..?

Look! Look! Look!
My blog layout dah tukar! Tadaaaaaaaa...! Make somethg fresh and bright. Thanks to pembekal layout. Even warna hijau bukan warna idaman, tapi this layout nampak macam somethg yang baru beli... gitu! Ada sikit - sikit warna maroon... nampak sangat 'baru'. Macam beli baju baru...warna belum pudar. tunggu basuh 8 kali and sidai kat panas mentari 8 kali, baru warna-warna suram akan muncul. Dan beli lagi baju baru...

Opss... picture di atas adalah print-screen my UPSI official web. Purple..cantekk!

Takde pun gi celebrate kat mana-mana. Macam tahun-tahun lepas, duk umah, tidor awal. Cuma malam semalam still tidur kul 11.45pm sebab aku and Dewi sibuk dengan kerja ofis bawak balik rumah. Takpe, belum kawen leh bawak balik kerja ke rumah. Dah kawen nanti, jangan buat begitu...kan Dewi?

Malam ini, ada tahlil kat Hulu Bernam.

Esok:
Pagi - pagi kne keluar dari Tanjong Malim Indah Permai dan menuju ke Serdang. Aktiviti berfoya-foya disambung seperti biasa setelah terhenti dekat-dekat 2 bulan dek kerana kekangan masa. Team mate xtvt masih seperti biasa. Agenda : Servis kereta baru K.Zuna yang dah mencecah 1000km. (800km sesat2 + 200km official use). Juga ada xtvt merasmikan penggunaan rumah sewa kak zuna sebagai markas rasmi team. She's rent alone now, so takde la segan sangat gi rumah sewa lama dia yang sangat ramai penghuninya itu.

So, pagi tadi bukak - bukak mata terus dengar radio. Ada topik AZAM BARU ANDA di Hot FM. Ala...bukan ke setiap tahun mesti ada slot ni. Somethg yang wajib ke untuk ada azam baru setiap 1 Jan setiap tahun. Yang semalam (12.12.2009) punya azam dah tercapai ke? Tup-tup 1 Jan ada yang baru. Rasa-rasa azam tahun lepas hang pa ingat lagi dak?

Azam aku...?
Life goes on. 2010 just another 365 new day before 2011 appear.

Buat kawan-kawan tersayang, good luck untuk setiap hari dalam 2010 ini. Doakan yang terbaik hadir dalam hidup. Andai singgah suatu yang kurang baik, mungkin itu satu petunjuk untuk korang menukar langkah ke arah yang baik. ( Just as korang baru perasan yang denai kat depan tu heading to gaung, for sure korang akan tukar haluan ... erm, somethg like that. )

Owh! 2010 umur aku 26 tahun. Congratulation!

1 comment:

  1. Salam Tahun Baru Buat Saudari...Saya Ingin Mempelawa Saudari Ke Portal Saya...Dapatkan Badge Getrampage Dan Tampalkan Ke Blogspot Saudari...Disana Kawan-Kawan Baru Menunggu...

    ReplyDelete