08 February 2011

Nasib baik tak kena tembak dengan senapang gajah.

Yes, nasib baik.

Walaupun, agak shaking untuk admit and story from the beginning..but I made it. Without at the end of the story - I kena tembak. Kena sekeh jek. It's ok. It'll heal. Hahaha.


Pada yang mengikut, masih ingat post ini? Ada yang bertanya, dah reveal ke?

Yup, pada mulanya niat suci di hati , I nak reveal pada penghujung Januari 2011. Nampak gaya, tiada rezeki..sebab..

Doakan yang terbaik.
kenapa yang terbaik...sebab kalau tak baik..this confession will not be come true. No confession will be made. Just forget it. It's just another nightmare.


That's it. It was a nightmare, so just forget it.

Tipu. I takleh lupa.

So, walaupun dah tiada rezeki, I tetap berterus terang. Maybe temanya lain. Dulu, niat I, I nak reveal dengan harapan I 'direstui' - walaupun bakal / akan ditembak dengan senapang gajah. Hahaha. Silly girl.

And now, I still reveal dengan harapan I takde perasaan keteberhutangan yang serius dengan you.

Semalam and hari ni, akhirnya lepas pun beban di dada. She looks like fine. She looks like OK. And she said that I'm stupid that only now I tell her that! Yes, I admit. I'm stupid to hide this this from you, girl.

I almost cry but you knew me better. You know I'm strong, right?

I wanna cry not because of I'm hiding this story all-this-while, but I wanna cry because I'm hurt. Just hurt.

Still hurt. Till I post this entry.

And thanks because still being my friend and accept all those things.

And, yes! Lega. Thanks pada yang berkenaan...(you know who you are, dear..)

I janji, I'll follow all your advise. Next time. Huhu..=)

(err..I mean in this situation ONLY, k.
Yang lain-lain...tak leh pakai gak! Hahaha. Luv you my fren)

And, thousand of apologies. Serious. I meant it.


Lalalalalaa.....!

No comments:

Post a Comment