09 September 2011

Teka jangan tak teka. Salah teka, kena ketawa.

Penantian satu penyeksaan. Betul kan? Ada yang tak kisah pun menanti dan terus menanti, tapi bila penantian di sulam dengan 1001 pertanyaan, grrr...! Pulak tu jawapan bukan kat tangan kita..huhu!

Ok fine, penantian selama setahun ni bakal berakhir. Pertanyaan mereka-mereka di luar sana pun bakal berakhir. Lepas ni, jangan tanya aku lagi pasal benda ni.

Tapi..oppsss! Tak boleh umumkan lagi. Baru peringkat bincang-bincang kedua belah pihak. Insyaallah, kalau takda apa-apa aral melintang lalu membujur patah, 15 September 2011 akan ada rombongan besar-besaran untuk merisik dan bertanya-tanya.

Kemudian, disulam dengan pertemuan ahli keluarga pada 20 September 2011 untuk bincang itu ini. Dan 1 Oktober, jawapan akan diberikan.

Majlisnya? Rancang-rancang 2012 cuma tak tahu bulan berapa. InsyaAllah, kalau semuanya berjalan lancar, mungkin pertengahan, mungkin hujung 2012.

Harap-harap tiada apa lagi masalah sebab 2011 ni banyak betul dugaannya pasal benda ni. Sampai hampir nak pecah meja jadinya. Berderau darah bila ingatkan balik. Hihihi.

Mungkin ada yang dapat teka. Cuma tepat atau tidak tekaan itu, entahlah. Yang berkenaan pasti dapat teka, cuma yang tak berapa nk berkenaan tu, tekaan anda pasti melencong dan tersasar ibarat tersasarnya bola bowling ke longkang lane. Haishhh...!

Ok la uolss.. Selamat meneka. Ingat, salah teka kena ketawa!



*Haishh, nampak gaya I tak dapat la nk join Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri UPSI pada 15 September 2011 ni. Baru ingat nak melaram dengan baju raya (cewah).

Takpe, I melaram baju raya pada Jamuan Raya BSM on 19 September, then Jamuan Raya PRESTASI dan Jamuan Raya PEWARIS on 23 September.

Hehehe...

No comments:

Post a Comment