01 August 2009

Wayang plan cancel - ISA punye pasal!


okey...
ni dah hari ke3 cuti semperna H1N1...
Tak buat ape..nk g tengok wayang pon tak leh lagi sbb KL hectic dengan perhimpunan ISA-what-so-ever (ape2 ntah dorang ni. buat aku cancel plan nk g KL je. Susah payah je nk berhimpun2 ape la.shit)



Look picture above. So, cari aku dimana? Hahaha!!
*Dua picture diatas takde kne mgena dengan cuti paksa rela aku.


Pic atas - Tengok2x! Aty ngokngek ni mmg suke menyempit dimana sahaja aku berada! Huhuhu!!!

So...lepak duk umah gaduh dengan Aty ngokngek!
(Time I tulis entri ni, dia dok tercongok kat sebelah gue doh!).



Cop2x!! Iklan Innershine Pati Prune. Tak percaya? Tengok betul2 sinar mataku itu. Huahuahuahua!!
Aku plan nk g tengok wayang hari SELASA. Sbb Aty sekolah!

1st - THE PROPOSAL
2nd - Ghost of GF past..
3rd - Setem (baca preview dalam blog K. Anis..not bad)

Hahaha!

No comments:

Post a Comment