02 December 2010

Bertiga lebih kecoh...

Minggu lepas, Bella pulang ke kampung!
Hahahaha! Kampung!?? Ingat ni iklan PETRONAS musim Raya ke..

Takde.. Dia saja bosan (mungkin) kat Kuantan tu hidup membujang tanpa ibubapa, maka tiba-tiba buat panggilan hangit bagitau minggu tu nak pulang tengok mama dan papa yang jauh di mata. Tu la, orang suh kerja dekat-dekat, nak jugak pi jauh-jauh..kan dah rindu.

Dengar cerita, tatkala muncul depan rumah dengan beg baju, Papa sangka dia salesgirl. Ish3, Papa ni! Nasib baik Papa tak halau dengan dialog "Taknak beli! Taknak beli!"

Kalau dah dua tu bertemu, maka aku tau aku akan tidur dalam bilik lain. First, sebab Aty memang dah tidur ganas, kali ni tag team plak dengan Bella, memang aku akan kena belasah gila. Okey, katil saiz queen dah sempit utk kami bertiga rupanyer...

Dan bukan senang 3 anak perempuan Pakcik Said dan Makcik Za nak berposing-posing macam ni. Sopan, kalau tak....! (Abaikan ketidak seimbangan simetri gambar, sebab Mama memang mengaku, dia tak pandai nak centrekan picture ni...)

Okey, kadang-kadang aku pun pening. Betul ke dua ni adik aku. Esp bila si Aty dah bermata biru... Itu belum tengok Bella berambut merah. Confius2x.

No comments:

Post a Comment