06 January 2009

Mana ada B O S A N !!!

Ada sesetengah orang kata hidup ni membosankan..kenape ye?
Bagi aku, tak bosan pun. Hari - hari aku berdepan dengan satu situasi yang baru dan yup! Seronok je.

Ape yang berubah?
Jadual dan kebiasaan mungkin berubah. Mengikut keperluan la. Dan perubahan - perubahan itu lah yang menjadikan hidup ni (hidup aku..) tak membosankan.

Dari Isnin sampai Jumaat, life aku sangat terfokus pada meja pejabat aku. Tasks dan semua kerja-kerja yang aku kne siapkan. Eventhough aku akan balik kul 6.30pm. Aku mmg la tak suke tengok banyak benda pending atas meja aku. So, lepas aku siapkan sume memo or surat, mana yg perlu, aku minitkan pada staff aku.. Tapi mana doc yang perlukan aku cari banyak info, aku akan tagged supaya the next morning, benda tu yang akan aku capai & siapkan. Then balik umah..online gak! Update Blog aku ni (sometime..) or else...just 'wandering' around. Tgk movie or TV online.

Jumaat petang, shot balik Rawang. Sabtu and Ahad..klo tak dk umah and mengusik aik-adik aku, aku ajak la Mama jalan2. aling senang, ajak Mama balik Tg Malim semula..lawat Pak Ngah, Mami... Ataupun, kuar dengan Malek or KZ. (Erm...2-3 hari ni, Malek bz je. I wonder how's our next plan going to cinema.. Last time: Twiligh & Cicakman 2. Erm...kali ni nak ajak Syed, Fifi...KZ. Havoc la!)

Then Isnin pagi..lepas hantar Aty & Adik g sekolah, aku shoot balik UPSI. Kerja mesti melambak2.

Ape yang bosannye? Aku tak sempat rasa bosan, sbb ada je benda nk wat.
Even this post pun..opsss..it's 1.06am!

Okey! Going to sleep.

Nite!

1 comment: