10 March 2009

Lupa Ingatan....

Warghhh!

Melampau tak kalau aku cakap yg aku terlupa giler2 kawan sebilik aku masa Matrik kawen…kad kawen dia aku terima, and siap tanda kat white board schedule aku lagi kat ofis ni. Saidatul…sorry!

7th Mac belah Sai, and 9th Mac belah Yazid kat Kalumpang. AKu mmg plan nak g belah Yazid sbb dekat je, Kalumpang. 9th tu plak mmg cuti Maulidur rasul. Tapi ntah macam mane, mmg aku tak ingat nk g umah Yazid.

Aku baru teringat semalam masa Malek tya kenduri bile. Sbb plan nk gi together-gether! Bila aku ingat2 balik, rasa nk jerit sbb dah terlajak hari! Mmg sah dah terlepas...! Kad Sai plak kat ofis...!

Masuk je ofis pagi tadi, aku still tak sempat nk selak kad kawen Sai yang aku dok pin kan kat softboard aku tu, sampai la En Odee tya apsal tak pergi kenduri. Aku terus amek kad kawen Sai dan mmg sah aku dah terlepas!

Ala...sian Sai...

But, Sai....I’m so sorry!!! Ampun aku Sai!!

No comments:

Post a Comment