16 March 2009

Tersenyum seorang...

Kenangan itu datang lagi...

Dan adegan itu bagaikan 'tayangan filem' yang dimainkan berulang-ulang kat fikiran ni. Yang paling best, aku tersenyum lucu melihat adegan itu. Aduhai...



Siapa yang perasan? Si pelakon layar pun tak perasan...aku memerhatikan lakonan dia. Aku terjumpa dengan si pelakon pembantu..tapi aku masih tak cam siapa pulak pelakon baru yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia lakon layar ni? Tapi...pandai sungguh dia lari di khalayak ramai. Mengelak daripada di cam. Aku malas la nk terkejar2 mencari pelakon yang baru nk mencari tapak dalam dunia ini.



Biarlah apepun lakonan yang dorang nak mainkan. Yang untuk tontonan Umum, maka dapatlah aku tonton. Mana-mana yang aku tak minat nk tengok, pasti akan ada penonton lain yang akan setia menanti babak yang seterusnya.



Aku tak pernah bermusuhan dengan si pelakon utama. Biarlah!



Aku tersenyum selagi termampu. Dan aku tak pernah hilang kemampuan tersenyum itu semata-mata kerna dia!

No comments:

Post a Comment