05 March 2009

Family Day BSM @ Pangkor

Event: Family Day Bahagian Sumber Manusia, UPSI

Date: 21st - 22nd Feb 2009

Venue : Telok Dalam Resort, Pangkor.

















































































































































Baru la ada kesempatan nk upload picture2 and story a.k.a meng-update blog aku ni. Buzy la sekarang. Nak online dari umah pun aku tak larat dah. Nk layan TV lagi..layan perasaan lagi. Kdg2, aku buat kerja ofis lak kt umah..huhu.

Okey..

Best kat Pangkor. Even before this aku g sana untuk urusan kerja, tapi kali ni untuk have fun dengan kawan2 department. Seriously, masa Wahida minta confirmation samada aku pergi atau tak Family Day (FD) ni, aku tak amek tahu langsung siapa lagi yg akan ikut FD ni. Aku main confirm je, then bayar.

On the day bertolak g Pangkor, dalam bas baru aku tahu siapa lagi ahli rombongan! Huahuahua! Ada tu..dah sampai sana baru nmpk ahli yg lain. Bukan ape, aku takut aku akan ter-influence dgn keptsn kwn2 lain yg tak pergi..so better aku tak tahu.Hihihi..

Bertolak kul 9.30am...sampai la sana kul 1pm mcm tu lebih kurang. Sebilik dgn Rina, Aisyah & Masitah. Depan laut...mmg best. Hari kedua aku dgn Rina 'bersidai' depan balkoni chalet dari kul 9.00am sampai 1.30pm! Adegan yg boleh dikategorikan tak senonoh jugak la…siap minta Aisyah & Masitah tapaukan roti baker n nasi lemak dari hall makan sbb kitorang malas nk turun g hall! Subhanallah… =).

Aku belum cerita pasal kami bertembung dgn crew Senario, Ahmad Idham, Mek & Marsha (lupa la minah ni) tengah shooting kurang sedepa dari tempat aku terapung2 kat laut tu. Tapi, aku mmg tak minat artis la. Tolong tangkap gambaq korang dengan Ahmad Idham boleh, tapi klo aku pun nk berkepit bgmbar dgn dia...tak minat la. Ahmad Idham sure bengang je. Especially time aku mandi kat kolam TDR tu, dia dgn family dia betul2 satu kolam renang..tapi aku mmg tak excited. Lantak la kan...Mesti dia ingat aku tak kenal dia...huahuahua!!

1st day – Sukaneka. It’s between kumpulan Upin vs Ipin. Aku kumpulan Upin. Hehe! Paling mencabar ialah lari berundur bawa buluh secara berkumpulan! Tapi Upin’s Girls tetap menang even Upin’s Guys kalah pada Ipin’s guys! Haha. Tarik Upih? Baru korang tahu frekuensi jeritan aku setinggi mana yea…?

BBQ nite. Makan2, bergambar, cabutan bertuah, tukar2 hadiah, karaoke + budak2 bersilat..huhuhu!

Enjoying!

No comments:

Post a Comment