21 April 2009

Kne tagged dgn Eimiza lak!

La...surf punya surf..rupanyer aku kne tagged lagi. 'Tis time, by Eimiza!

Hah..dibawah ni adalah soklan2 dia.


1. Anda rasa anda hot?
Hot…? Mana ada. Sejuk gile dalam ofis ni. Even suhu bilik aku set to 23°, tapi macam 16°. Huhuhu. (Kecuali klo aku hot dengan ketua unit aku ni...letakla suhu -16° pun...rasa mmg mcm 100° pulak!)


2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?

Sebab, aku jadikan mat saleh and minah saleh kat belakang tu as my picture background. Shikin Perjawatan tya, org lain sibuk nak jadikan permandangan laut, langit as background, aku lak sibuk suh dia tangkap pic aku ber-backgroundkan foreigners tu!

Sumber dipertik dari :- Pic time balik dari Family Day BSM kat Pangkor!) --KLIK HERE--


4. Bila kali terakhir makan pizza?
Venue: Pizza Hut The Mall, KL

When: 12th April 2009

*Shopping barang2 Amin before dia nk g Negeri 9 on this coming 27th April..

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Dengar lagu Nothings Gonna Change My Love For You – remix.

7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Suka dipanggil ape? Ape yg aku suke org panggil ye? Of course la my own name. Tak kisahlah nama dalam IC or nickname aku yang sangat unik tu. ( _ _ _ ) ;-)

(Teringat team BBA UPM Bintulu yang bagi aku nama – K * * A L * * T yang akan buat aku jerit setiap kali dorng jerit nama tu! Miss U all….)

8. Tag lagi 6 orang :
Azzue KMM, Monot, kak Zah, Ayu KPT, Kak Aneez, Syed!

Hah...siap pun! Actually. korang perasan tak number 5 takde..

Ermm...mmg takde!


No comments:

Post a Comment