29 April 2009

Mata lebam.Ngantok. Perut Kenyang.Pon ngantok!

Actually..aku ngantok sangat-sangat. Huhu! Aku rasa aku sangat pasti sebab-sebab ke-mengantoook-kan aku di berpunca dari 2 sebab yg sangat kukuh seperti butiran di bawah!

*malam tadi aku tido lewat. Layan jiwang ' Andai Itu Takdirnya ' . Adoi..dah lama tak buat kerja gile macam tu semenjak bekerja ni.


*Aku kenyang sangat2.

- 3 hari jadi urusetia kursus...dok belakang, hangkot kerja ofis dalam bilik latihan, time makan....MAKAN la. Dapat lak tengahari ni..perghh...kesan kemengantOOokkan tu..macam kene esctasy.

So..masa tengah layan pening-pening lalat dgn mata yg lebam (macam b'gadoh dgn pakwe lak gaya lebam mata aku ni..), aku ter-surf satu web ni. Personality test. www.blogthings.com

Dalam bosan2 tu..aku sempat buat personality test! Comel je...(eh, ape kne mgena?)


Test 1: How normal are you?
Resultnyer:


Pendapat aku: Ada ke aku 55% je normal. Abis? Lagi 45% lagi..aku ni insane la.. Huishhh! Patutnye letak je la aku ni 25% normal. bayak sangat la 55% tu. Mak aku mesti tak percaye!


Test ke-2: How EGOIS are you?
Resultnyer:


Pendapat aku...: Hehehe..Small erk? Ape pun..aku suke gambaq kucing tu. Cute. Biaq pi la ape pun penerangan depa! Hahahaha! (Boley..?)



Test ke-3: What type of ex-girlfriend are you?
(Ape jenis test la yg aku buat ni..? Well..kan aku mengantokk!)
Kata dorang:

Pendapat aku lak: Aku..friendly ex-girlfriend? Erm...boleh caye. Boleh caye. Buktinye? Hehehe. Tak payah la revealed. Kesian pada insan2 yang berkenaan. Makan hati lak. (Tak guna punya Zura..dorang kata. Aku dah tahu dah!)




Test ke-4: What kind of hair you have? (Ini test pun ada ke..?)
Resultnye:
Pendapat aku: Ponytail tu. Ya betul. Aku tak suke bun-style. Hehe.
Tapi kan..penerangan dia bukan pasal rambut. More to personaliti. Tak faham-tak faham.
Erm..rasa nk potong rambut la..tapi sayang plak.


Last test: (aku dah semakin mengantuk...!) Are you chocolate or vanilla?

Kata aku: Mula-mula aku ingat aku chocolate punya type. Bile submit je, aku dapat result..ler..Vanilla ke. Erm...lupa lak. Sah2 perfume yang aku dok pakai hari-hari pun Vanilla from BodyShop. So..ermmm..kene la tu.

Arghh..still ngantok!

Soklan cepu emas yg takde dalam penyataan di atas:
Apakah nama kursus yang sedang aku jaga ini?

**********************

No comments:

Post a Comment