09 April 2009

Mini Reu' BBA UPM Bintulu!





1 Mei 2009

Sahnawan turun KL. Dia msg mintak aku handle dgn team kitorg utk jmpe. Erm…1 Mei ye..

Balik ofis smlm..aku msg kpd sume geng BBA aku. Ajak turun jumpe 1 Mei. Message to GroupList. Senang..takde la nk carik satu2 nama dalam fhonebook aku.



Within 1 minute, Yan reply ‘Ok..nnt inform lagi’, Syed – no hal. Kak Zuna – InsyaAllah, Malek – OK, yang! Nuar – ko ingat aku datang dari Mukah tu mcm naik beskal? Cuti 1 hari boleh datang? (Aku gelak non-stop 5 minit bc msg Nuar. Utk yg tak berapa nk pass subject Geografi Form 4, Mukah kat Sarawak ye!) Fyfy..pending.



Then Shah call aku. Abang aku ni nak kawen Jun ni…so, nk invite la tu! Hehehe..Ade ke patut adik kesayangan dia ni tak diberitahu awal2. Mmg nak kene amuk kat kenduri kawen..



So…bincang punya bincang..the details are as follows:

Tarikh : 1 Mei 09 ( Jumaat )

Masa : Lepas Solat Jumaat (alasan musafir tidak diterima kecuali uzur shj. Surat menyurat takkan dilayan!)

After 2o'clock la..

Tempat: Huhu..kat tempat jatuh lagi kenang. Sbb..hehehe..aku pernah jatuh bedebuk dalam keadaan sujud betul2 depan Sushi King, disaksikan oleh pekerja SushiKing yang tengah mop lantai!) Kat mana lagi..MINES la.

Agenda: Dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. Korang hadir..korang tahu la nnt.

**Miss U all...**

2 comments: