11 December 2009

Quick glance.

Aloha...(takde kne mengana dengan Aloha Seri Muka).
Ape kabar...ape kabar... Rindu semua orang.

Okay..okay. Quick updates on my previous days.

End of 2009.
Office life sangat hectic. Sangat hectic. Meja hanya akan kelihatan kemas, cantik tersusun start jam 7 malam hingga kul 7.30 pagi esoknya. Kul 7.31 pagi, meja akan kembali tunggang langgang. Arghhh..aku memang failed bab kekemasan meja.

(Teringat Lah membebel kat hostel (UPM, 2005) dulu.
..sebab aku suke teraburkan barang atas meja aku sendiri...)




Musim kawen.
Kenduri kawen and kenduri kawen. A LOTS! Every Saturday and Sunday. Sampai terpening-pening yang mana dah lepas and yang mana coming soon.
klik sini.


Movie?
Huhuhu... sangat sacrifies sebab sampai la aku masih belum menjejakkan kaki ke panggung wayang utk New Moon. Bila balik Rawang, Aty-Ila-Anol akan sibuk bercerita ttg New Moon. Dan aku plak akan buatkan dorang tercengang penuh taksub sebab aku akan ceritakan pulak intisari plot dalam buku Breaking Dawn untuk meng-cover kekesalan aku sebab belum tengok New Moon lagi. Ish..Kaklong..mana leh kalah dengan adik-adik. Klik sini pulak.

Aktiviti Serdang.
Buat masa ni, rutin mingguan untuk aktiviti sosial di Serdang terpaksa dihentikan. Seb baik teman-teman se-sosial faham keadaan diri. Kak Zuna call semalam, bagitahu dah beli kereta tapi tak bawak lagi. Dok parking kat parking lot, hanya hidupkan enjin sekali sekala. Aku la kene ajar dia drive?



Sauna?
Bile masa lak aku menceburkan diri dalam aktiviti sauna? Tapi... that's my new routine twice a month. Chewwwwwaaaaaahhh! Konon-konon nak duk dalam beg / karung tu sejam..last2 aku tahan 30 min je. Mamai dah!

Hahahaha...that's all. Quite quick, huh. Takde gambar (real) leh diinsertkan selain picture-picture yang dicopy dari Yahoo! Image. Sekadar untuk mencantikkan entri supaya tak dull.


Kamera ku battery chargernye hilang masa bday party Aty. Huhuhu..!

Baiklah rakan-rakan sekalian.

Jumpe di waktu yang lain. Muah!

No comments:

Post a Comment