01 February 2010

Gaji bulan pertama 2010.

Maka, separuh gaji disalurkan ke ekonomi negara. Semoga ekonomi Malaysia semakin cemerlang, gemilang dan terbilang.

Shopping + wayang.
Hari yang sangat indah. Dapat belanja Aty APA SAHAJA YANG DIA NAK DENGAN 1001 SYARAT! HAHAHAHA! Apepun, dia dapat juga 2 helai t-shirt di JUSCO. Aku juga sempat capai 1 sling bag untuk diri sendiri and untuk mama 1 tote bag yag sangat matching dengan tudung ariani yang Ila beli last week. Oppss...JUSCO = Hari tanpa beg plastik!

Aku pulak dapat bermacam-macam. Yang paling ketara, dompet semakin nipis. TAHNIAH!
Jammed! Tak suke!
Teruja mengambil gambar sendiri!
Sangat rambang mata mencari kasut yang sepadan dengan gelora di jiwa!

*geram*

Ok. Cik Kucing besar pakai rantai macam aku pakai.

Time makan. BBQ Chicken.

Cik Kak sorang ni memang kuat makan. Huh...

Time balik, mama bagitau dorang sume (mama, papa, abby, amin and adik) kat kedai makan. Kami pun singgah dan mama terpaksa belanja kami makan...lagi. Kami memang anak-anak yang bertuah.

Ahad?
Adik-adik lelaki aku gi mandi sungai. Aty lak kerja. Aku tinggal di rumah dengan mama and papa. Remote ASTRO di tangan. Layan CSI sepanjang hari. Sangggggaaaaaatttt best!

***************************************************************************

Salah satu barang yang aku beli kat One Utama hari tu:

Little pinky soft toy for handphone holder.


Kak Ina kata ini adalah "menggedik tahap 1st degree." Well...dia jeles!

No comments:

Post a Comment