06 February 2010

Therapy : Shopping.

Marah.

Maybe semalam aku tiba-tiba penat tahap gaban. Ingat kan bila dah due date sesuatu kerja (and of course I'll give all the best la, well...azura baby! Azura!). Bila dah happy dengan kerja yang tidak melebihi due-date, tibe-tibe two week after that... same task given. Actually, have to edit it because of I ada somethg yang more colourful than before. (ape aku merepek ni? OK..! Great!). Aku tak marah lagi, cume..."what?" Congratulation Azura!

Then, dalam penat tu..somthg hit me again. Ah, hello....! Penat..penat..penat. Salah time cerita itu menjadi halwa telinga. It's not a jokes, bro!

Maaf, aku create blog ni bukan untuk melampiaskan kemarahan pada orang lain yang takde kena mengena dengan pembikinan blog ini. So, topik utama ialah:

BAGAIMANA MEREDAKAN SEMUA SAKIT HATI DAN RASA MENYAMPAH YANG MEMBEBANKAN JIWA!

So, dengan tak pasal-pasal...aku ajak Dewi gi berfoya-foya di pesta depan BITARASISWA dan Pesta di KUO. Tiba-tiba ada pesta. Aku tak peduli la ape pun tema pesta tersebut, yang penting sistem jual-beli dan cuci mata boleh dijalankan tanpa ada halangan. Satu-satunya halangan yang ada ialah hari itu ialah 2 hari sebelum gaji Februari akan masuk. Tapi, anggap je tiada halangan sebab aku tetap akan spent each and every cent yang aku ada.

Dua jam melilau sana-sini, akhirnya aku hanya mampu memperabihkan RM50.00. Tiba-tiba dapat menambahkan lagi koleksi tudung. 2 tudung simple-untuk-keluar dan sehelai t-shirt gambar Patrick. Hahaha..sangat comel.

Yes. Gambar pakcik sekor ni!

Balik kul 10.30mlm, tengok tv sambil makan potato wedges + sos and mayo...pastu bump! Tidur. Sangat bahagia.

Hari ni, masuk ofis and siapkan ape juga yang pending. So, Isnin nanti masuk kerja dan wajib bukak Maybank2U untuk mengurangkan gaji bulan Februari.

p/s - Dapat tugas khas dari K. Fiza. Planning reunion. Ksli ni aku dapat tag-team. Yan.. YAN!!??

No comments:

Post a Comment