14 August 2008

Pesta Konvo UPSI: Seminggu!

Pesta Konvo UPSI.
Semalam g dgn kak Ina & Ajid. tetiba Ajid pun join..ntah! Mana la dia leh tahan klo jalan dengan kitorang ni.Hahaha! Sory la klo ikut idea dia nk skip certain2 gerai. Each single gerai kitorang masuk! Wahaha!
Aku tengok2 je dulu. Rasa2 macam berkenan dengan 1-2 brooch bentuk butterfly. Not so small but not too big. Medium. Mmm..sume cantik..so nnt nk tengok lagi la. haha!
then..! Geramnye kt Winnie the Pooh yang sekor tu..besaq gila! huhu. Lagi besar dari yang aku tengok kat Kedai World of Cartoon kat Mines! Cmne nk peluk tu…? Haha!
Kak Ina nak grabbed lagi 8 tudung kat gerai semalam..
Malam ni Liza & Hajar ajak teman. Ok je!
Erm..habis la! Klo dgn Kak Ina aku leh lagi relaks2 usha..tapi klo masuk line Liza & Hajar…hanyut la aku! Budak2 ni….Huhuhu!
Tapi yang penting, no more Nasi Goreng Ayam + Nesc! Menghampakan! Cendol tu plak? Ya Allah! Sakit2 perut malam tadi! Rasanya klo Bella yang goreng nasi ayam tu, at least rasa nasi goreng la. Nesc..? Boleh migrain! kak Ina kata might be cendol tu… Better aku beli sirap je semalam!

Yes..malam ni dapat tiger eyes bracelet + set of tiger eyes brooch dari Kak Yuni! Husband dia dah balik dari Sabah! Fuh! Jauhnye aku order bracelet n brooch!

No comments:

Post a Comment