04 May 2009

KPI bulan Mei.

Hihi..

Pagi tadi meeting..mcm biasa. Lapor melapor.


Part paling best :

Time fikiran melayang entah kemana.


Mangsa :

Diari kerje aku.


Modus Operandi :

Dgn sebatang pen, aku menCONTENG diari kerje aku yg full dgn ... ttg hal kerja la.

Paling banyak jadual kursus, appointment and due date itu ini. Tarikh meeting pun banyak.

Chewah…tetiba lak aku menconteng task yg perlu aku buat (niat di hati nk setelkan HARI INI JUGAK.) Aku pun draf la point2 penting utk aku setelkan, klo bukan HARI INI..at least BULAN INI.


Sila take note ape yg aku plan nk SETELKAN hari ini.

  1. Book tarikh meeting Panel CPD
  2. Book tarikh meeting ahli Lembaga plak
  3. Setelkan hal berkaitan induksi – jadual, lantikan penceramah, memo peserta…
  4. Buku panduan CPD (ini baru disebut dalam meeting)
  5. Tetiba teringat kat Tn Haji Nazri – so aku pun tulis : Bincang kursus ICT dgn Tn Hj Nazri – Book tarikh appointment! Call PA dia..Yani!
  6. Semak Web Latihan – aduiii!
  7. KMK!

Hehe. Berlagak gile nk setelkan sume point2 di atas! Tetiba aku tengok page yg aku dok catat nota2 tu. Apesal page ni cantik je jadual nye. Kosong.


Selak punya selak...hehehheehehe...


Itu page utk bulan JULY. (Memang la kosong lagi.....)


Aku pun terus senyum sorang2.

Dan terus aku fokus balik pada perbincangan meeting bulanan ni.


~Lalalalala...

No comments:

Post a Comment