21 October 2009

An update entry (s).

Update yang pertama.

Me: Hye. Diane, is it?

Sign surat. Angkat telepon. Bla..bla..bla. Lunch. Kenyang and burp.

Diane: Yes. Diane here. Anything Azura?

Me: Just to inform you, save the date, 14th Nov, Fadzilah Dolah's wedding. Dewan Sec 23. Invitation card are OTW. I am AJK Jemputan. Haha.

Diane: Haha. AJK Jemputan. I'll make the date free, k. Can I ask Janeal and Liza to come also?

Me: Yes2.I just have your number. Pls do invite them too. Actually, going to ask u that. Haha. Once i get the card, I'll inform. Printing company demam currently..hehe.

Perbualan yang sangat memberansangkan.

Lihat ini pula.
Me: Naim, save the date. 14 Nov, Fadzilah Dolah kawen kat Dewan Sec 23.

Naim : OK. Tapi sape ni?

Huh! Tak simpan nombor aku rupanyer. Hahahaha!
Nantilah, klo ko nak mintak pendapat aku namakan anak ko yang kedua nanti, aku kenekan bayaran.

OK, separuh kelas aku dah war-warkan pertemuan di majlis kawen Fadzilah (masih kekok untuk menyebut nama penuh ko. Hahaha.)

Aku harap pengantin tak kecik hati bila khemah tetamu meriah disebabkan mini reunion kami instead of meraikan raja sehari.

Dengar cerita, Ms Chandrika pun akan datang.

Fadzillah. Tak sia - sia ko lantik aku jadi AJK Jemputan ko. Aku tak mintak pun separuh dari jumlah wang hantaran ko. Tengok...baik kan aku.


Update yang kedua.

Menunggu khabar gembira dari Amirah. Yes...tatkala entri ini dipost, si baby masih setia dalam rahim ibunya.

Juga dari Asmah. Mungkin baby mereka berpakat untuk keluar bersama-sama.

Cik baby besar (Diyana) sangat berharap yang cik baby2 yang kecil ini akan keluar pada 25 Oct ini, bersamaan lah dengan tarikh Cik Diyana melihat dunia...25 tahun yang lalu.

No comments:

Post a Comment