21 October 2009

Korek gambar lama and make caption on them.

Aku mengalami kemurungan. Arghhh..

Disebabkan masa untuk bershopping dan hanging around dengan team Serdang masih ada dalam 3 hari, so aku terpaksa buat self-therapy. Korek balik picture2 lama dalam FS dan FB..dan ketawakan suasana dan ketika itu.

Antara nya:


Lihat si tinggi oren itu. Owh...'teman tapi mesraku'. Mana leh pisah kitorang. Menimbulkan kesusahan pada orang lain sebab kami memang melekat setiap masa. Hahaha! This picture taken after final exam semester 3. Malek (duduk) masih belum secara official mempublishkan dirinya sebagai 'hakmilik umum' sebab masa tu dia aku yang punya. Hahaha (lagi). And my abang is there, too. Standing beside Yan. Eh Yan, kurusnye ko time ni ya. Oh ye, time ni ko dah sah menjadi ahli kumpulan ini selepas ko dengan rasminya mengaku 'murtad' pada warga Kelah. Dan time ini jugak, sebagai ritualnya, kami dah cop di dahi ko "MINAH BELUKAR". Forever.


OHHHOOOOO!! Inilah detik kegemilangan kita yang takkan dilupakan sampai bila-bila dalam sejarah penubuhan UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA KAMPUS BINTULU. Tengok! Tengok! Itu 'si tinggi' itu masih melekat dengan aku kemana sahaja aku pergi. Keh3x!
Aksi seksi 18SX Nuar menjadi titik tolak kepada aksi-aksi panas yang lain, selepas itu.. Si Tamil yang tiba-tiba sangat kontra dengan simfoni kasih susunan aksi posing.
Ala ngajat tampi..ala tampi ..ala ala ala....


Dan kesan kegemilangan itu terbawa-bawa hingga ke Kolej Kelima, UPM Serdang. Memang takleh nak low profile sungguh srikandi-srikandi ini. Sorry. Kami memang tak leh nak duk saja.
Hulubalang yang sangat sporting menjadi 'frame' dalam picture ni. Masih ingat bagaimana hecticnya untuk mengingat dan menghafal semua step-step tarian 1 Malaysia ni..? Nak hafal rumus dan formula dan lekuk2 dalam Mikroekonomi pun tak sesusah ini. Especially bila bergurukan Zaidi The Bomb itu.


Di depan tugu. Mari buat checklist sama ada aku ingat siapa dalam picture.
Kiri ke kanan : malek, Yan, Lah |aku| hanim, K.Zuna, zaidi.

Wah! Hebat!

Ini adalah jaket kesayangan aku. Aku pakai sampai semester 7.
Sampai Anol si tinggi galah naik bosan. Asyik dating dengan jaket yang sama!

Malah semua sudah tahu ITU JAKET AYU. JANGAN CURI!


Semester pertama di Bintulu. Kurus sangat sebab rindukan mama papa.

"Ye la tu...then semester 2 bila Provos suh balik ke serdang..sapa yang menangis teresak-esak sebab taknak balik? Nak stay kat Bintulu?"

Aku.



Sekian, tamat sudah sesi self-therapy bercakap sorang-sorang depan PC. Azura, sila turn off PC ini dan pulang ke rumah. Malam ni tido pakai hydrating mask.

No comments:

Post a Comment