12 October 2009

Yang lepas tu..lepas la...

Yang lepas tu, lepas la Diyana.

Tagline yang buat Na tersentak, menyentak...! Then aku n Na bantai ketawa sekuatnya. Ngokngek punya Wan.

My point of view...

Well...lately, aku banyak bergelumang kembali dengan dak-dak Shah Alam. Lama jugak aku tinggalkan kota Shah Alam. Reason can be created later, but fact come first. Nothing! Shah Alam has nothing anymore with me. (klo Na baca reason ni, sure dia merajuk dengan aku).

And now, aku kembali bukan sebab Shah Alam remind me to-somthg-that-has-nothing-to-do with-me-gth....tapi sebab permintaan kawan-kawan lama.

Yang lepas tu, lepaskan je la...

Hello...aku ok je OK. Teased la aku sepuas hati korang, aku leh senyum bro!

Mari bayangkan 1 situasi.

Ter-dump (langgar bahu) dengan kawan lama yang hilang tah ke mana. Ape cik akan buat?

Aku : Senyum. "Hai..pe kabar..?" Senyum takkan lepas. Klo leh, siap hulur tangan lagi, salam.
-Selebihnya, Tuhan je yang tahu, sebab tak jadi pon lagi-

Hahahaha.

Aku tak pernah marah, pun.

Untuk Diyana, lagu ni untuk awak. Untuk Erwan jugak Izan.

Layan blues.





Sayang selalu;

2 comments:

  1. ""Nothing! Shah Alam has nothing anymore with me. (klo Na baca reason ni, sure dia merajuk dengan aku)."".....yes I AM.....ok FINE....

    ReplyDelete
  2. Hahahaha...

    KAn aku dah cakap...ini Na mmg mesti merajuk punyer.

    Tengok..

    Tengok..

    Tengok..!

    Huhuhu..kne pujuk ni. Semenjank dua menjak ni Na mmg senang naaa majuk dengan aku. Huhuhu!

    ReplyDelete