29 June 2010

Contest : Educational Blogging

Even blog I ni bukan berkonsepkan educational, esp for sekolah & IPT, but I still nak promo this advertisment gak, sbb my Pusat ICT are the urusetia. Wallaahhh!

I am blogger and plus... i also create blog for my friends. Tapi, as i said before, blog i bukan berkonsepkan education. Boleh nak buat...tapi it need time padahal tarikh tutup penyertaan ni 25 Julai 2010.

So, interested anybody?

Or, sesape nak join tapi takde base nak dijadikan blog, I would like to help, tapi entry U all sendiri bikin la.

Ibarat kontraktor rumah.. I buat rumah. Kalau at the end bile rumah tu siap then owner rumah buat jadi pusat perjudian or rumah urut xxx, jangan pulak pak polisi gi tangkap and gari kontraktor rumah! Lokap and jatuh hukum! (Peace!)

Actually, I should give them this phrase. huhuhu!


2 comments:

  1. wallahhhhhh...!! caya lah zura..neway thanks! :-))

    ReplyDelete
  2. Welcome. Tahun depan uruskan lagi contest ni tau. Zura masuk! Hahaha..this time tak sempat la... =)

    ReplyDelete