02 June 2010

Nota dari jauh..

Wah chewah! Nota dari kejauhan la konon... Erm..jauh kan. Dari Tg Malim ke Pulau Pangkor. Yup, I kat Pangkor.

Menginap di Pangkor Coral Bay Resort. Menguruskan pelaksanaan kursus Induksi Umum di sini dari 2-12 Jun. Tapi takde la dari 2-12 tu I kat sini. 3rd I balik la ke UPSI.

Well, sape nak pesan ape2? Sila2... Talk about Tg Malim & UPSI,ada beberapa komen di Facebook berkenaan entri ini. Ini adalah salah satu entry yang paling best. Sbb? Hahahaha..penuh perasaan!

OKey, back to Pangkor. Ada beberapa picture ttg situasi disini. Sebelum menyambut kedatangan peserta, sempat la kami (aku, Tia & Man) meronda dulu sekitar Pangkor. Dari Li Fu Kong - tempat ikan arowana yang sebesar aku, kura2 yang sangat banyak dan taman-taman cantik dgn replika haiwan, Kota Belanda ( tempat bersejarah tapi aku & Tia shopping t-shirt je) and Batu Bersurat (ada lakaran picture harimau...err..bunuh orang).

Li Fu Kong

Ridzman

Atas Cik Kurakura
Cik Tia bersama cik rusa.
Tengok ikan besar. sangat happy.

Well... jam 2.00 kami menyambut kedatangan peserta. Alhamdulillah, nampak macam OK je semua. Taklimat Urus setia pun berjalan lancar. =). Paling mereka nampak seronok bila aku war-warkan sauna and gym - PERCUMA. Wah, lepas ni jangan sampai urusetia cari peserta kursus kat dalam sauna room plak k.

Peserta tiba di resort.

Rehat kejap di lobby...

Taklimat Cik Urusetia...~

Cik Urusetia bersungguh-sunguh berikan taklimat yang simple~

Minum dulu sebelum berjuang menghadapi kursus selama 11 hari! Walllaaahhhh!

Tunggu la sampai 12 June. Esok, aku balik UPSI. Sape2 nak souvenir...?

No comments:

Post a Comment