07 June 2010

Juat's wedding @Tg Malim

Aloha..
semalam ada terbaca satu artikel dalam surat khabar pasal Lagu Berhantu : Gloomy Sunday. Dimana beberapa kes bunuh diri pada area 60'an yang dikaitkan dengan lirik ni. Haih! Seram plak...Bayangkan bila persamaan kes2 bunuh diri tu mesti ada nota lirik lagu ni di sisi mayat! Huhuhu....


Stop! My last Sunday tak gloomy! It's happening! Sebab?
My cousin's wedding! Juad and K.Maimon.


A day before majlis bersanding. Melayan kerenah anak-anak buah.. Esp si debab itu. Sangat manja. Nampak mcm brutal tapi spesis dalam hati ada taman. Manja gile! Yang paling aku tak tahan kalau dia tiba-tiba terjah aku dan duduk di riba! Wah! Boleh patah 3 kaki ni. Tapi, sbb anak buah punya pasal...rela sioot! Hahaha..

Yang girls tu anak Kak Elis. Anis and Aina. Si kurus cekeding. Ikut maknya masa muda..maknya masa sekolah di Khir Johari kurus macam aku (sekarang) Then masa dah kawen...sila refer gambar di bawah.

Yes..gebu gitu!

kak Elis dan anak-anak daranya. Picture versi senyum (atas) dan tak senyum ( bawah). Rasanyer arahan 'senyum' dan 'tak senyum' itu hanya diikuti oleh Anis & Aina. Maknya? Tak de beza!

Lagi picture di sekitar anak-anak buah dan sepupu sepapat. Dikelilingi hijau.

Tema majlis diberitahu seminggu sebelum hari kejadian adalah hijau. Maka aku bergegas cop baju hijau untuk sesi melaram di majlis. Siap cari tudung syria kosong hijau OK! Bukan senang nak cari tone yang berkenan di hari!

Last-last..aku jadi pelik sebab tengok khemah pengantin warna putih-pink. Ok...then bunga telor pun merah-pink..pelamin putih-pink..

Penganti pulak? Putih - pink?? No! No! No!

They came with those grey outfit! Huh!!!!!!!!
Mana hijaunye?

seronok bergambar bak raja kan..nama pun raja sehari namun begitu mereka ini hanya raja 3-4 jam sahaja sebab lepas tu mereka kene cuci periuk kuali. Hahaha. Again, congratz!

No comments:

Post a Comment