20 November 2009

Azura tak puas hati + dengki. Jeles. Jeles!

Sebab ape Cik Azura tak puas hati?
Statistik saya tak pernah dilebihi oleh sesapa esp junior. If I'm first, at least the junior would be at least at 2nd. Kali ini, pertama kali saya beated. Aouchh!

Tak puas hati?
Yup. Siap saya print screen so that err... Ntah! Kenapa saya print screen ye. Lagi la saya tak puas hati. Dan saya boleh terngiang-ngiang itu junior ketawa kuat gile bila dia tahu saya tak puas hati pasal stat dia melebihi saya!
Huh.


Mine.


Orang tu...
*angka statistik di atas adalah pada 20/11/2009.

Dia ketawa lagi!.

p/s - Saya takde kne mengena dengan dia punya blog! Ini penafian kali ke 825. Jangan kaitkan chimichiky dengan tuan director itu! So, people out there...stop asking me like ****. Penafian selanjutnya ada di blog dia pulak. Hahahaha! Ingat, klo taknak tido di kandang kuda / unta, jangan nak jahat mulut!
Sekian!

Ini blog saya punya. Hanya ini blog! Blog ini saja!
Ada faham?


Cerita lain: Lihat ! Ini blog boss saya. Blog yang penuh dengan ilmu. Caya la boss!


No comments:

Post a Comment