02 November 2009

Another wedding story - Badri & Natasya

Majlis perkhawinan Badri & Natasya.
1 November 2009 (Ahad).
Seksyen 19, Shah Alam.

Wah, ini la couple yang paling lama bercinta dan sampai ke jinjang pelamin (setakat yang aku tahu la). Congratez guys. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

Macam biasa team rombongan aku mesti ada Diyana. Izan is our driver and Farhan join sekali.
Akhirnya ramai jugak kawan-kawan sekolah yang aku jumpe balik time ni, yela....sebab dua-dua pengantin ni budak sekolah kitorang jugak. Sah-sah la kawan Tasya and Bad adalah kawan-kawan kami jugak.

Adalah disertakan sedikit gambar untuk tatapan.




Natasya & Badri

Bila Badri naik syeikh. Hahahaha!
Terpaksa Tasya menenangkan hubby nyer itu.

Jumpe balik Hafini, buddy lama masa Form 3 dulu. Nothing much changed.



Lepas kenduri Badri - Tasya, kitorang g lawat Mira yang baru je selamat melahirkan seorang baby boy yang sangat comel dan kuat tidur. Aku jerit + goyang-goyang + henjut-henjut dia pun...dia syooooooook je tido dengan aman damainye. Huh...

Biarpun aku and Diyana bergilir-gilir dukung dia...dia leh wat ddeeeeeekk je.



Aksi menggoncang Mohd Naufal Adam. Tak memberi kesan langsung.


Opss..Asmah pulak lahirkan baby boynyer pulak sehari selepas Mira. Congratez la u all. *wink!*

No comments:

Post a Comment