16 November 2009

Dila dah kawen weyhh!

Fadzilah's Wedding
14 November 2009.
Dewan Seksyen 23, Shah Alam.


Hallo....
Another wedding attended last week. Alhamdulillah, akhirnya Dila dah jadi bini orang.

Dila.
Watak perempuan paling brutal dalam 5 Chimaera 2001, SMKS19 akhirnya menamatkan zaman kebrutalannya. So, kali ni kalau aku nk lepak minum kat Shah Alam, susah ke di Dila ni nk temankan aku...sambil gosip2 and gelak kuat-kuat. Lawan gelak sape yang akan buatkan abang cafe' tu rasa annoying dan pura-pura nak tutup kdai la tu jugak!

Bak kata Erwan, "Ko rasa, Dila ni akan tetap kuat membebel ke bila dah kawen ni...macam dia dalam kelas dulu?"
Aku jawab, "Ish, tak la. Korang ni, suka2 je.
Erwan balas balik. "Memang la, sebab yang paling kuat bebel ko. Macam machine-gun!"

Eh, ke situ plak dia. Nasib baik itu kenduri orang. Klo tak, memang aku tomoi mamat Erwan ni!.

Geeeeeee..ramai sungguh warga ex-SMKS19 aku jmpe balik. Bersepah-sepah. Hahaha!



Macam biasa, aku and Diyana takkan ketinggalan acara makan-makan mcm ni.

Sesi bergambar walaupun ada diantara tangan masih berselemoih dengan nasi minyak~

3 Powerpuff Girls Chimaera duduk. Masih bertiga.
Janeal, Diane and Liza.
Kami watak sailormoon, di belakang. Ahaha!


Dengan pengantin.


Dapat 1-2 shot dengan pakwe sulung. Lama ooo. Tahun Gajah dulu.
Area 1997. Dulu dia sangat kurus. Cicak kobing.
Obviously, dia masih tinggi. High heel aku masih tak boleh membuatkan aku lebih 3 inci melepasi paras bahu dia! Huh!

1 comment:

  1. elo zura...klu ko nk melepak dgn aku blh je....dun wory ye.......

    ReplyDelete