02 November 2009

4 hari mengukuhkan pasukan.

Ada yang dok tanya, mana pergi minggu lepas? Blog pun tak update, FaceBook pun senyap.
Hahahaha...saja menenangkan fikiran. Poyos!!

Aku gi kursus pengukuhan pasukan la. From 27th until 30th November. Kat pangkor.

Okey la...dapat hirup udara luar dari Tg Malim sekali-sekala. Cuma kali ni more to peserta compare to urusetia. Hahahahaha!

Nothing much to story, maybe gambar2 dibawah boleh ceritakan a bit. Klo nak cerita lebih details, maybe leh gi hopping blog serigalaga.


Ini kumpulan utk aktiviti dalam kelas.
Kumpulan TELUK.
Dari kiri - ridzwan, arnese, ikmal, aku and bavani.

p/s : Just sebab his fave colour is white, terus dapat gelaran hati suci. And konon-konon lekat la nickname tu sampai ke ofis. Hahahaha. En Hati Suci a.k.a En Ikmal Redzuan... keep it up to be suci hatinya ye. Hahahahaha..!

"Kami berikrar, kami takkan nakal-nakal. Cuma nakal sikit je.."

ada model helikopter di depan meja. Hasil usaha 4 minit kerja kumpulan.


Yes..u are cute, Najidah.


Night Walking.

Kumpulan aktiviti outdoor pulak.
Kumpulan 1.
Dari kiri - Fuad, Lim, Fait, Aku (duduk kat bawah), Fuzy and Amelia.

Gile muka minyak sebab masuk hutan tak perlu pakai foundation tebal-tebal.
Lipstik pun tak payah. Natural beauty as the nature.

Games - Spider Web

As long as kumpulan aku berjaya keluar dari web tu tanpa sentuh tali tu.
We did it. Hahaha!

Games - tarantula
Lontaran pendapat.

Cantik kan?


Aktiviti - Jungle Trekking

Sesi bergambar yang pada mulanya hanya 2-3 orang akan menjadi 20-30 orang......

....dan semakin ramai. pokok - pokok turut menyanyi riang..!

Mereka sangat berminat dengan pokok 'tongkat ali'


Aktiviti - Buat rakit & berakit ke seberang!
Masih tak perasan di buku laliku ada seekor pacat sedang enak dibuai mimpi.
Menghisap darah! Dasar pacat!!

Fuad - nenek kebayan versi lelaki bergelar arkitek yang mengendap2 nak interframe gak dikalangan kami yang jelita tidak termasuk Lim Kian Boon!


Water confident. Watak di belakang sangat membantu untuk kamo berasa confident!


Aksi sebelum berakit.

Yes..come on Lim. Chaiyok2!


Mula-mula sangatlah tak confident nye duk atas kayu tu...

... but then...LOOK! Aku sangat gembira berakit. hahahahaha!
Siap leh borak2 lagi...pasal anak-anak, jualan megaSale, pasar borong selayang dan bermacam-macam lagi.
Lupa lak kami kat tengah lautan! Rasa macam kat coffea house. Huh!




Aktivit yang ditunggu-tunggu.
PAINTBALL!

Mendengar penerangan sebelum masuk ke medan perang!

Engineer mekanikal sedang melukis camne nak repair aircond dalam masa 3 min.
Aku pulak sedang fikir, cmne nak transform aircond tu jadi kuih dorayaki.

Caption sebenar: Ketua melukis pelan. Huhuhuhu..!
Pastu dia yang kne tembak dulu...camne tu!!??

"Arnese, ko g amek bendera. Second runner, Fuad. Yang lain cover!"


Sekumpulan power rangers beraksi!

Aksi sebelum parah diserang!~

Harghh..berjaya jugak aku ditembak bandit pada 3rd game. Tahniah bro! 4 hari lebam!


Balik time. Bye Pangkor!

Hahahaha. Kenapa aku kelihatan sangat tinggi lampai di sini.
And no doubt En Azman sangat chubby - tang perutnya.

Aku tak hingat kenapa aku ketawa pada masa ini. Pe yang kelakar, aku pun tak hingat.


Menunggu feri dengan penuh gaya.. Chewaaahhh...



Gelagat atas feri. (aku takde, sbb aku tido..)





No comments:

Post a Comment