18 March 2010

banner mencuri hati...

Okey, its not about BANNER - BAGAIMANA MENCURI HATI. Juga bukan banner yang tertulis COME< WE ALL MENCURI HATI. Bukan..tidak sama sekali. It just, masa aku tengah belayar-layar di Internet, masuk plak web my own tempat kerja...tup-tup ternampak beberapa iklan yang mencuri hati. (akhirnya, ayat mencuri hati tu muncul pun)

This one i print-screen from my UPSI's web. Ada sesape berminat? Sila mohon. Bukan tanya direct pada saya. Even saya HR Department, tugas saya adalah paksa orang pergi training. PAKSA ORANG PERGI TRAINING. Hoh, word yang paling aku tak tahan dengan sorang mamat ni. Ingat aku ni ape, main tarik telinga dia suh jugak pergi training? Hello...it's by application U apply, i approve. U taknak pergi, u tanggung sendiri at the end of the year. PAKSA ORANG PERGI TRAINING??!! Hoh!

Opss..jauh tersasar dari banner yang dimaksudkan.

So, people...sila apply kalau berminat. Jangan kata I paksa u all apply kerja di UPSI pulak. Nanti i paksa u jadi penyangkut blazer !


Gosh! Dah lama tak gi Pesta Buku. last time aku tak dapat gi. So, (tadah tangan)... harap-harap la minggu ni or minggu depan aku sempat gi Pesta Buku ni...ameen.. (raup tangan kat muka)

So, 26 i akan try pujuk boss untuk approve i cuti. Tengok Alice in the Wonderland + gi Pesta Buku. Erm..payday!

So, then. Chiow!

No comments:

Post a Comment