12 March 2010

Bila sebut tentang Rempah..

...akan terbayang rempah, kan?



Suka makanan berempah? hehehehe... rempah ratus. maksudnya beratus-ratus jenis rempah.

Satu jenis kategori rempah adalah REMPAH yang akan hot bila dia baca entri aku ni.
Mungkin terlalu banyak ingredient rempah.

Dia cabar aku tulis pasal 'rempah' untuk entri baru. Sebenarnya, dia yang NAK sangat masuk blog aku ni, so..saja la cabar aku. Well, untuk memenuhi permintaan dia, aku masukkan dulu intro.

Tapi apa kne mengena dia dan rempah?
Haaa...sapa ada idea untuk menjawab soalan diatas? Hadiahnya, MINUM PETANG BERSAMA AZURA DI MEDAN KUL 6.30 PETANG. Medan Selera di Tg Malim. I takde masa nk pergi Medan, Indonesia. Hehehehe. Oppsss, REMPAH dilarang keras untuk menyertai pertandingan di atas. Jangan buka pekung di dada.



.."BELACAN KO!"..
~ayat pertama yang akan keluar dari mulut dia!

No comments:

Post a Comment