04 March 2010

Ada taman dalam hati, ada ribut dalam diri.

Salam semua..
Lama betul tak update dalam blog ni. Bukan lupa, tapi betul-betul takde masa. Dalam kepala ni, memang banyak topik nak diluahkan, tapi sekadar berlegar di fikiran je. Sekadar sempat log ini bloggers, then membaca jika-jika ada yang sudi mencelah di ruangan comment. Hehehe.

Beberapa hari lepas, kawan rapat di Shah Alam mengejutkan dan menyentakkan kepala dengan 1 mesej yang samar-samar maksudnya. yela, jika diri ini membuat kesilapan, mohon ditegur... Akhirnya, dapat jawapan mengapa dikatakan "kalau takde angin, masakan pokok bergoyang?" Lagu pun ada menyatakan..."tanya sama pokok, apa sebab goyang, nanti jawab pokok angin yang goncang...". So, aku serahkan pada Si Angin untuk menjawab soalan tu. Bukan taknak jawab, tapi biarlah si pembawa cerita yang jelaskan. Hahaha. So, Diyana.... memandangkan cerita tu dari mulut Erwan, maka kite dah suruh Erwan yang jelaskan. Tu la Erwan, sape suh memandai-mandai cerita itu ini...huhuu. Kite still sayang awak, DNA. Hahaha. (so, ahad ni jadi tau!)

kemudian, belum reda kes 'angin' tu, aku pulak yang dilanda angin. Berkaitan 'api' pulak. Hidup jadi huru hara buat beberapa ketika. Well, dah jelas main api tu bahaya...pi cucuh jari kat api tu knpe kan? mungkin mula-mula tengok api tu cantik..so, langsung tak sedar yg bila api tu besar, mmg membakar diri. heh...parah. Siap pakej dengan lagu yang semakin meruntun hati. Bak kata seorang teman, Trouble can be treatable... mungkin merujuk pada lagu Trouble Is My Friends - Lenka.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


...How i hate the way he make me feel,
and how i try to make him leave..
i try..oo, i try..
-Lenka-

So, esok Jumaat akan lari sekejap dari tugas hakiki di pejabat. Moga-moga semua perancangan dalam kepala untuk esok hari berjalan lancar.
...Facial, sauna.... shoppings....
what ever!...


BTW, membantu anak-anak buah dalam persatuan di tempat kerja, buat warga UPSI, check tis out.



Jika bukan warga UPSI pun, jika berasa berdekatan UPSI pada 16-17 Mac ini, sila lah meramaikan pesta ini. Bawak 1 kampung !

No comments:

Post a Comment