06 April 2010

Gambar dalam Memory Handphone

Mereka berdua ni sememangnya sangat suka bergambar di depan cermin. Dari kegemaran menjadi satu tabiat.

Setiap kali aku bawak depa gi shopping, dorang akan mencari cermin, keluarkan phone camera and SNAP!

Tak kira cermin mall, cermin kedai kasut, cermin kedai baju or mana-mana objek yang boleh memantulkan kembali imej, mereka akan sangat teruja bergambar.

Tak terkecuali cermin dalam washroom.
Kan ke senang just minta tolong aku tangkapkan picture mereka...


Kesian mereka.
Yang paling aku tak faham, time nak bergambar tu, actually nak pandang mana? Kamera tu or cermin tu?

Adik-adik perempuan aku ni memang unik!


No comment! Maybe virus tu dah menular kepada minah dalam gambar disebelah ini.

Takpe..takpe..

Masih boleh diselamatkan!




Saja!

Masa tengok banner ni (tak salah aku kat One Utama).. sangat teruja nak paksa Aty -kuarkan-phonecamera-canggih dia and SNAP.

Tengok senyuman dia.

Sangat jelas dan nyata akan - KESERONOKAN - dia kan?

serious.. masa konvokesyen pun tak senyum selebar ini!


Opsss..tiba-tibe terselit picture Kak Ina sedang beri instruction pada amoi-penjual-cermin-mata-di -OpticalPoint, Jusco Balakong.

Dah berjam-jam kami dok belek semua jenis / corak / warna spec yang ada di kedai tu, last-last bila campur semua kos, RM1,000++, terus kami keluar dari kedai and menuju ke cinema teater. tengok Alice In The WonderLand. RM1,000 ++ beb! Leh tengok wayang 100kali!!



Saya sayang kamu semua;

No comments:

Post a Comment