28 April 2010

Jom basuh kereta

Actually, itu adalah ajakan dan motivasi kepada diri sendiri agar cepat menghantar baby-ku itu ke Car Wash! Jelingan papa, kata-kata perli mama dan sindiran adik mengusutkan kepala. Hahahaha. Balik ofis kul 6.30pm, car wash pun dah tutup! (sebenarnya tak tahu pun car wash tutup kul bape, tapi sebab after 6.30pm memang malas nak menyinggah ke mana-mana selain terus ke arah rumah...) Basuh sendiri? Kereta tak basah, diri sendiri akan lencun dahulu!

Seingat diri sendiri, kali pertama aku sendiri yang hantar kereta gi Car Wash was... with K.Zuna masa kat Serdang. Selama ni, sama ada Papa / Adik yang basuhkan atau Papa / Adik yang gi hantar Car Wash utk dibasuhkan.


Picture above are edited by PhotoScape. Hahaha. I believe the application is not-new-to-you-all but i believe it-kinda-new-to-me-and-Dewi. Hahahaha. Thanks to Dewi yang bagi idea malam semalam about this application. Nothing extra-vaganza about it cuma aku sangat-sangat-sangat suka application Page yang sangat mudah dan berguna untuk aku dan bloggers meng-compile-kan picture so that our blog page untuk satu-satu entri tak panjang berjela.

Something that i'll show to Tuan Director, wahahahaha! Percayalah, dia mesti tak suke sebab dia memang suka entri dia panjang-panjang sampai 5 kilometer. Oho..dia dah pandai menceriakan halamannya dengan aplikasi muzik. Syabas ye. (iklan)

Saya cari aplikasi PhotoScape itu di sini. =)

Malam tadi dapat call tengah malam dari geng sengal Serdang. Suka kaco orang tengah tido lena di tengah malam. Itu bukan mamai. Sebab klo mimpi buruk, takkan ada soalan berbunyi "ko tidur duduk ke berdiri, Ayu? Hurmmmmm" (suara Anuar). Sengal!

Walaupun mereka sengal, aku tetap rindu mereka!

No comments:

Post a Comment