06 April 2010

Pengajaran : Jangan main 'terkam'.

Well...I'm not so free that I'm posting 2 entries today, but Yan's latest entries make me want to. I want nobody..nobody but you! (ulang 2x)

OKey. Tragedi petang Selasa : Tiba-tiba call Ramzan, marah dia sebab dalam aku tengah ber'YM' dgn 'dia', tiba-tiba 'dia' yang aku sangka Ramzan sign-out. Wahhhhhhhh..berani orang sign-out semasa Ayu Azura still taip mesej terkedek-kedek kejap 'backspace', kejap 'backspace'??!!

Terus call Yan, minta no Ramzan. Gagal. Phonebook Yan tiada nama Ramzan sebab Ramzan sangat secretive? Seb baik 1 call kepada Jaa berjaya buatkan aku dapat no Ramzan at one tap!

Dan berjaya buat Ramzan blur camne aku dapat no ni.

At the end, 'dia' yang aku duk berYM dgn sangkaan 'dia' adalah Ramzan...bukan RAMZAN! Ya Allah, siapalah makhluk yang aku YM-YM tu..?? Who is this " x-zibit82 "?


Imagine..sangat 'mesra' perbualan kami. Nasib baik tak reveal 'kes wartawan CNN'.. Tup-tup...it's not even RAMZAN! Tak pasal-pasal Ramzan syak aku 'saja-cari-alasan-nak-call-dia' and then 'eh, mana ko dapat no hp aku?'

Misteri.

No comments:

Post a Comment