17 October 2008

:: Back from nowhere ::

I'm back?
But since when that I'm gone?


Siapa yang perasan aku lost minggu ni? Kak Zu...

Nampak sangat ke perubahan kat aku?

Ntah. Yang penting, hari ni I'm back! Kata K.Zu. Hahaha!

Dah seminggu ni asyik ulang-alik dari office - Blok C. Baru hari ni, aku dok kat office sendiri, settlekan kerja yang banyak ni! System fraud, pending letters to be signed & sent out. Nanti kat Blok C, kne buat system gak. Planning.

Hurm...everything is back to normal. Cerita-cerita yang lepas takkan beri effect kat aku lagi. Ape pun yang jadi lepas ni, aku akan senyum je. Janji!

Hello everybody!

Miss my scream, huh! I told you before don't miss me, rite!

Okey, I'm back..again!

Opps! Sabtu ni Mira kawen. Just planning with some friend to meet at Shah Alam.

Bicara Bulan Bintang: Dia berlakon macam takde ape yang berlaku. Dia boleh..aku pun boleh!

No comments:

Post a Comment