16 October 2008

Setahun yang lepas, aku disini.


Today. A year.
16 October 2007 - 16 Oktober 2008

Pada tarikh yang sama, tahun lepas...aku lapor diri kat sini. Maknanya dah genap setahun dah aku kat sini.
Beza? Ada! Tarikh yang sama aku diberitahu dimana penempatan aku di sini. Dulu, PTK BSM. Sekarang, Latihan BSM. Confirm.

Cepatnya dah setahun aku kat sini. Tg Malim. Siapa sangka aku akhirnya balik ke kampung aku sendiri...

Dan dalam masa setahun aku disini, banyak cerita yang aku lalui. BANYAK! Nak sebut satu-satu, ambil masa! Nak sebut salah satu, aku terfikir yang mana satu nk sebut. Hahaha!

Dan pagi-pagi tadi aku diberitahu satu berita yang aku tunggu dan amat melegakan aku. Actually, someone did tell me yesterday. Then, pagi tadi, the officer nye lak bgtw. Even dia kata keputusan ni tak official (sbb belum endorsed by top lagi), at least aku tahu keputusan awal.

Alhamdulillah...lepas! I'm not hoping for A1 (mcm SPM lak) ;) tapi cukup sekadar aku tak perlu lalui situasi tu lagi. Hahaha! Aku dengar ramai yang kandas! Huhu!
Oke le..
Bulan ni banyak sangat benda nak wat! Start from re-shuffling myself into new worktasks! New team and new behaviour!
Wish me luck!

No comments:

Post a Comment