16 October 2008

Semalam aku marah-marah....


Sebenarnya, aku sendiri tak perasan yang pagi2 semalam, aku melenting. Melenting? Itulah word yang staff aku bagi semalam. Ye ke itu melenting..! Memanglah aku cakap dalam note yang paling tinggi, tapi itu dinamakan melenting ke? Sampailah time makan kat Bilik temuduga, Weena n d gang cakap aku melenting.

And before aku tahu yang aku sedang melenting/mengamuk kat bilik aku, elok je sebelum makan sorang lagi clique aku buat aku hot. Hah! Topik yang dia utarakan tu memang aku hot. Tak pasal-pasal lak dia kne hambur dgn aku lagi. Tapi bukan salah dia pun, dia tak tahu..! Huhu. Sian ko, Mi. Sorry la...

Ada sorang kawan cakap aku ni rupanye baran. BARAN? Dulu memang aku baran, tapi rasanye sekarang dah cool sket. Rupanye, still baran itupun kne pada tempatnyer la. Ada sebab yg munasabah, sape tak hot?

Si Rempah lak cakap aku ni samseng! So, semalam aku hambur Si Rempah dalam YM gak!
Klo dengan mamat ni memang takde ampun la. Dia memang suke cari pasal!

Ex~Chimaera's 2000/2001 mesti tahu tahap baran aku camne..? Tapi itu dulu...hahaha! Diyana and Amirah je yang tak lut dengan aku. And just name another guys ~ Erwan & Ali! Mengamuk macam mana pon la, dorang still sempoi je duk sebelah aku dalam kelas.. Hahahahaha..!

Okie-dokie...
Pada yang terkena tempias amarah aku minggu ni, aku mintak maaf. Sengaja or tak sengaja! Minggu ni hectic sket...Ampun!

Tapi, klo sape yang nk try test ~ Dipersilakan!

Bicara Bulan Bintang : Ada cerita kene diperlenyapkan dari muka bumi ni, and until now, I've done my part..bit by bit. The other part, I don't know and I don't wanna know!

No comments:

Post a Comment