20 October 2008

Mira's wedding + Mini Reunion of Sec 19.

The Bride & Groom!

Akhirnya..Amirah's big day! Dah memang minah ni cute dari sekolah lagi, makin cantik bila dah make-up mcm ni! Dok lak sebelah aku dalam kelas, mmg la nampak sangat aku yg paling banyak cakap. Haha!

Ramai jugak yang attended the kenduri. Yang dah lama aku tak jumpe pun ada. Paling lama 7-8 tahun. Shahrul, Salbiah, Zulaikha, Marini, Naim, Faiz Kadir, Aini, Azzurra Amir, Laili Ayu, Nurzul (Huh...hampir kne marah dgn Nurzul sbb lupa nama dia, but this lady are still gorgeous..), Asmah, Akmar, Marini & Erma. Yang lain macam Diyana, Erwan, Ali, Najat, Shida, Hafiz, Izan.... erm.. ada la jumpe2 even tak selalu.

Sayangnya, Diyana terpaksa balik awal. Klo tak leh hanging lama sket..borak2. Nak bergambar pun tak sempat..huhuhu!

Mini reunion of Section 19 hottest batch!



Left: Faiz, Erma, Salbiah, Shida and me. Behind: Naim yg semakin tinggi!

Scene sebelum pelamin Mira musnah kitorang kerjakan!

Shahrul (left) & Erwan : Muka2 frust..?

Hahaha! Erwan nak payung tu as souvenir instead of kipas comel yang tuan umah bagi! Demand!!

Shahrul: My old bestfriend! 1A2...2A2...sampailah kitorg terpisah bila dia masuk 3A1 and aku stay 3A2. Then terus hilang bila Form4 dia moved to Teknik. Kdg2 pergi sekolah dgn dia..even dia gak yg temankan balik sekolah! So, takkan aku lupa la Jalan Tajak 19/4, Section 19 tu. (Mentioned this coz Ahad lepas bila aku sampai dpn umh Shahrul, aku terblur jap! Banyaknye perubahan kat Section 19 ni. Tapi, umah biru ni aku takkan lupa la!) Bila jumpe balik after 8 years, dia still sama. Cuma dah tak kurus cekeding dah. Paling best, masa aku n Fini jadi penyokong Kublai Football Team. Siap bawakkan bekal air lagi utk the whole team! Berbaloi sbb Kublai Team menang! Kelakar je bila Shahrul mentioned balik old those sweet memories back!

Me and Zulaikha!

Erwan: Sesi luahan perasaan. Tak puas hati.

Dalam kul 3, kitorang planned our own reunion Raya. First umah Naim. Selang 1 umah dgn umah Intan. Cute baby dia, semangat even baru 3 bulan. Kecoh tul klo dah berkumpul ramai2 mcm tu! Aini...dari sekolah sampai dah nak kawen, mmg sepah! Makan pun nak sepah2..siap tolak tepi je serpihan biskut tu. Klo semut umh ko Naim, itu Aini punya kerja. Belum kecoh si Najat lagi!


Kat umah Naim: Khusyuk tengok TV!

Then g umah Salbiah. Dah lama tak jumpe Pck Puteh & Mck Leha. Dorang pun hampir tak kenal aku dah! Hehehe.. Salbiah next coming big day - 21st December 08. Can't wait!

Erm..bila dah kumpul ramai2 tu, banyak la cerita & hot gossip yang kedengaran. Start by Rieny..hehehe!(Eh..eh..mana ada kite nangis? Mana ada..ayam masak merah tu pedas la! ) then bila jumpe Erwan, same stories came out! Hek'eleh...Hey..hey...aku dah tak kisah la. Itu cerita lama. Klo pun dia dah ada yang special sekarang, I'm happy for him! Peace!

Kul 5, lepas hantar Shahrul balik Sec 19, aku shoot balik ke Tmn Batu 3, sbb dah janji nak g umah Abg Enal. Erm...best buat surprise kat Abg Enal. Hahaha! Sian dia tertunggu2 kitorg turun Komuter padahal aku elok je parking selang 2-3 buah kereta dari kereta dia. Dah besar anak2 Abg Enal...cepatnyer masa berlalu!

Balik Rawang kul 7.30pm. Esok kerja!

No comments:

Post a Comment