04 May 2010

Hujah pembelaan tanpa wakil peguam. Sendiri bikin.

No need to hired any peguam untuk mendakwa pemilik blog yang suka tidor dalam belukar. Ohoo...ada unsur2 kutukan dalam entri ko ye! (is it your latest entry ni ditujukan KHAS UNTUK AKU?)

Yan!
'Thanks' sebab ulang lagi sekali ayat dalam blog aku > entri ini. Grrrrrr!!

Sah, bukan sekadar mimpi. Dan memang dalam call register aku, ada nama Fifi call aku kul 11.00 malam. Ko kata awal? Hello my dearest sayang, ingat tak last time kite bercamping kat umah K.Zuna, ape korang komplen pasal mata aku? Sembab? kurang tido? Ha..! Ha..! That why aku ambil langkah berjaga-jaga. Tido awal supaya mata tak letih. Melambatkan proses kedut bawah mata.

Aku masih waras, tido dlam keadaan baring!


Eleh, lupa la tu. Or pura-pura lupa.
Well, dengan adanya ko dalam agenda jalan-jalan kita bertiga / berempat, akan siap dengan pakej. Ko ratu sesat jalan. Insyaallah akan sampai ke tempat yg dituju, dengan syarat akan round 1 KL dulu, baru sampai. Kajian aku dengan Kak Zuna mengatakan, ko adalah punca virus. Kesimpulan : urat ko akan putus bila bersama kami, tapi tiba2 lak gedik macam putus-tak-putus bila dengan Syed. Hek!

Yup! Agree la babe!
Ingat tak kejadian 'abang polis-ala-ala-Ally-Iskandar' yang tahan kita malam rambu-ramba kat Danau Kota? ...aku ni pn xla baik sangat... (meminjam ayat yan dalam blognya), tapi at least abg polis tu tau kita baik, kan Yan? Actually, klo malam second week tu kita jumpa abg polis yang sama, memang aku nak buat lawak "IC sape bang, saya yang drive ni ke, kawan saya ni, or member yang tido kat belakang ni..?"

My opinion, bukan sahaja girls bertudung tak 'cantik' bila merokok, yang tak bertudung pun, sama tak 'cantik' bila merokok. But lastly, it's their right. Cuma, tak sedap mata memandang, kan?

Last but not list, rindunyer kat si kembar daring yang semakin temban ni. Oppsss!

1 comment:

  1. ayu...agak xstuju ko letak pic kembar tuh time 'macho' tuh..bab realiti skrg adalah same jika kite lihat mereka menggunakan kanta pembesar..itula saiz mereka skrg..ngehee~

    ReplyDelete