11 May 2009

2nd part of Personality test

2nd part. meaning ada 3rd..4th..5th part la kot. Klo aku rajin la..hihihi..

Tetiba rasa nak buat lagi personality test. Bukan takde kerje..tapi dah tepu ni. So..nak rest jap.

p/s: Contest karang mengarang kat Blog Kak Anis..cube teka sape pemenangnyer..

Iklan contest tu --> click here!

Result contest tu.... ---> Click here lak!


Personality test yang pertama ; Are u addicted to Internet?

::before aku hit button 'submit', aku dah tahu yg aku bukan addicted to Internet.
Hehehe!


:: Haha..ketawa je bile aku baca part ' You need lots of space to think. If u dont get the space u need, u're like to bite someone's head off...' Gile ganas. Setakat ni even aku marah org pun, belum sampai nak bite someone's head off...setakat 'tumbok kang...cubit kang...& baling kang...gigit kang (2 term yg aku pakai utk team UPM aku..)..biasa la aku pakai! Hahahaha!

*cubit kang - term fav team BBA UPM. Sbb mmg aku akan buat...*

OK! Time ni aku dah bosan dah wat test ni.

Balik la...
bye!

No comments:

Post a Comment