21 May 2009

Reunion BBA UPMKB a.k.a Sahnawan's wedding commitee meet-up~

Entri ni adalah lanjutan daripada entri aku bulan April yg lepas (click here). Bukanla ad-hoc planning. Buat teman2 lain, insyaAllah, kite akn jmpe lagi.

Sahnawan nk edar kad kawen dia..sekali merangkap bincang trip g kenduri dia. Sesiapa yang belom dapat card dia...Sahnawan tetap menjemput anda. (card-here).

Yang meluangkan sepetang bersama-sama on 1st May 2009, thanks a lot for coming!
Miss U all.. Jumpe di kenduri Syah nnt!



Kak Zuna - thanks for the pic!


Sesi dipengerusikan oleh bakal pengantin sendiri - tapi yg lain2 sedap makan dulu.
Lapar beb!


Matching x? Matching x? - tanya aku.
Nangis2 si Fifi nak balik tukar baju sbb taknak sama kaler dengan aku!
Hahaha!


Mesyuarat yg sangat serius!
"Sape nak naik kete Ayu?" Syed buka undi.
Last2, yg nak naik kete aku Kak Zuna+Syed+Fifi+Yan+Azida...ooii!
Ingat aku bawak lori ke sume nk naik Persona aku!
Ini semua Syed punye psl.
Klo tak cite pasal bantal merah aku...tak leh!!)


Dua mamat perasan hensem.
Kiri - bakal pengantin yang gabra nk kawen.
Kanan - Syed yg makin gemoook!
Ape la mamat ni makan hari2 sampai badan naik mcm belon!

Papehal syed, aku tetap sayang ko. Sampai rasa nk cubit2 lengan ko yg best tu! Hahaha!

Makan2. Jgn pedulikkan keadaan sekeliling!
(tukang amek gambar pon tak pedulik dah angel mana picture di-snap! Hahaha)

Akhirnye..abang aku @ pakcik BBA UPMKB ni nak kawen! Chaiyook!

Mesti Kak Zuna n Mizah dah malas nak layan Fifi tu. Bosan je...hahah!

Gambar pon dah senget2. Aku malas nk rotate! Klasik pe mcm ni..kan?
(Tapi...xnmpk scene tayang perut yg dijayakan oleh Syed, Fifi and Jaa...
Pemenang? Sah2 la Fifi. Klo tak..sia2 la panggil Fifi Perut Cute! Hihihi...


Kat Bowling Centre, Mines. X jadi main sbb tak cukup korum.
Sume xnak main!


Alalala...comelnyer wanita2 bertiga ni.
(Ayu, Fifi & K.Zuna)

Mizah yang nak menyelit gak antara kami! Huhuhu...

Opsss..ini adalah scene 18SX.
Tidak sesuai langsung untuk tontonan umum.

Aku tak tahu...siapa fokus sebenar si jurugambar ini?

Malek dah gemok. Gemok ke? Xde la! Sikit la...tang perut! Hahahaha!

Syed dgn lagak penyanyi kelab dangdut! Sesi memecahkan suare!
ala..aku terlindung perut fifi...


Nape Fifi...? Alalalala buchuk2!!
Warming up before sesi karaoke bermula..
Perut Fifi masih tersorok!
(ni la lagak Syed, Fifi & Jaa...)

Buat yg tak datang...best woooo! Hehehe.
-Ucapan khas buat Yan Minah Belukar dan Nuar si Bobo!
Tak lupa buat Azida yang comel...hahaha!

Kah..kah..kah..
Love: Ayu

p/s - Updated info : Yan & Nuar dah mula jeles tgk entri ni!

7 comments:

  1. aku benci tgk pic korang...huhu

    ReplyDelete
  2. "Matching x? Matching x? - tanya aku.
    Nangis2 si Fifi nak balik tukar baju sbb taknak sama kaler dengan aku!
    Hahaha!" (aku gelak sampai nak putus urat kentut aku...haha)

    ReplyDelete
  3. Yan..aku faham..ko mesti dah jeles giler tengok pic2 ni. Takpe Yan, aku bg ko masa utk bermesra dgn kitorg sume on 5th and 6th.

    See u there!

    ReplyDelete
  4. on 5th n 6th ade per? b'mesra ngn sape? aku xfhm...huhu

    ReplyDelete
  5. Ya Allah..ko ni yan..tak tahu tentatif ke.

    05.06.09 - berkumpul di markas. Window Shopping last. malam - meeting di gerai Jaa.

    06.06.09 - lepas subuh, bertolak ke Muar, Johor. Lepas kenduri, kite g Melaka. Gegar kota bersejarah. Malam di sana.

    07.06.09 - BAlik ke pangkuan mak ayah masing2. kecuali Kak Zuna sbb takde sape lak nk bagi duit tiket balik Bintulu.

    Nuar balik Isnin pagi. Zaidi balik Selasa. Azida balik Isnin - balik mana aku tak sure. Macam la dia pun budak Bintulu!!

    ReplyDelete
  6. bkn ke kite kumpul kat markas 12.06.09???
    g johor 13.06.09???
    ke korang plan g umah wife shah nie????
    aku confius~~~~~ adeh2...

    ReplyDelete
  7. Hahaha!
    Yan..sori2.

    Aku terconfius dengan trip family aku nk g Pangkor this week. Ko si Yuniza tak SMS aku n tya, minggu ni or minggu depan kenduri Syah, hampeh aku takkan perasan yg kite g Johor next week! Huahuahuahua!

    Tu tandanyer aku rindu sangat dgn korang2 sume nak jumpe cepat2. Huahuahua!

    Tercabar kredibiliti aku sebagai Setiausaha team. Huhuhu...!

    ReplyDelete