15 May 2009

Birthday wish from someone .. somewhere!


Hahaha...
Well...dia masih ingat tarikh 13 Mei rupanyer. Erm..klo tak salah perhitungan aku..ini tahun kedua yang di wish birthday aku via email. Tahun lepas ada jugak..(rasanye aku masukkan dalam blog ni jugak) Maknanye...dah 2 tahun kitorang tak berhubung.

Thanks, Nik. *

Mungkin bagi dia takkan ada cara lain lagi untuk berhubung dengan aku dan hanya email la penghubung berita itu pun hanya utk mengucapkan happy birthday. (tapi klo time hari raya..boleh plak dia SMS? Hahahaha)

Dan, aku pun hanya akan berhubung dengan dia melalui email dia (sekurang-kurangnya aku tak terus hilang dia...). Kenapa ini jalan yang dipilih..aku tak tahu. Tak pernah diberitahu. Dan kini aku dah tak nak ambik tahu.

Yang aku tahu (aku doakan...) dia happy sekarang. Dengar cerita....he's with someone now. Alhamdulillah.... Dulu i really think that he is not really ready for it until he is really get what he wanted in his life. Hearing that he is with someone, I'm glad that he has achieved his ambition. Congratz!

Atas: wish dia tahun lepas!

*Pelik. Seluas-luas perkara dunia ini, kami hanya akan berhubung pada 24 Jan (Bday dia) and
13 Mei (Bday aku). Sekurang-kurangnye....aku tahu dia ada di sana. Somewhere.

Thanks again!
Atas: Wish aku pulak kat dia last January.

Dah dua tahun ni baru aku perasan something. I dont drink Milo Ais anymore! Hahahaha... Addicted to Necs plak!

--So, lagu tema utk post ini.
Quiet catchy...


MusicPlaylistRingtones

2 comments:

  1. salam. Thanks sebab link to my blog. I'll update my link later k? :)

    hmm, happy belated birthday.
    semoga dipanjangkan umur dalam keberkatan,
    dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.
    Amin... :)

    ReplyDelete