17 May 2009

Halwa telinga di petang Ahad yang sunyi... di ofis!

Ada satu lagu baru yang mencuit2 hati aku untuk dikomen.

Kesian lak dengar 'cerita' lagu ni.

Kesimpulan aku:
Si pakwe ni mungkin dah buat yg terbaik utk si makwe tapi klo dah makwe tu xnak terima dia lagi..nk wat cmne. END OF THE STORY LA! Hish..cari la org lain yang pandai menghargai diri.

Aku suke intro of the song:
Aku mentari tapi tak menghangatkanmu

Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
Aku sang bulan tak menerangi malammu
Akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan

*nmpk sangat si makwe MMG X DAPAT NK TERIMA SI PAKWE NI LAGI. ANGKAT KAKI LA OII! sebelum makin pedih jiwa raga ko! Hehehe...

Tapi..catchy gak muzik dia. Aku dapat mp3 ni pun daripada someone yg tetiba jiwang lak... Suke betul dia dengan lagu ni sampaikan aku pun kne dengar lagu ni. Hahaha!


Aku mentari tapi tak menghangatkanmu
Aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
Aku sang bulan tak menerangi malammu
Akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yg kau ucapkan padaku
Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan tak menerangi malammu
Aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yg tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

Ermm..my last komen: Sudah2 la tu. Cari yang lain je. Banyak perkara dalam dunia ni leh difikirkan more than fikirkan this type of kekasih!

Part paling tak tahan gelak - ...Ku yakin kau kan berubah!

Uhuk!

p/s : Jgn berangan nk jadi mentari, pelangi, bulan dan bintang..... hurmmm!
Bye Myspace Comments

No comments:

Post a Comment