06 May 2009

Tagged by murni

Kne Tagged dgn Murni plak...!

1. Orang luar sana tak kenal kamu. Perjelaskan siapa kamu?

Azura bt Mat Said. Team sekolah panggil Zura. Team UPM panggil Ayu. Team Matrik melaka pun Ayu. Team family belah papa n mama panggil Ayu gak. Team kerja (since kerja kat P&G and UPSI..terus lekat nama Zura plak.

Umor…selagi hayat dikandung badan. Setakat tahun ni 25.

Ape lagi yg org tak tahu?

2. Sikap kamu yang 'mantap'?

Sikap ye.. – aku pemarah, banyak cakap dan speedy. Hah..mantap la tu.

3. Sikap kamu yang sangat jelek?

Cepat marah.

4. Apa gadget yang sentiasa kamu bawak?

Handphone aku.

5. Dah berapa handphone kamu pakai selama nih? Senaraikan brandnye. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang? Dah berapa lama?

Err..

Perghh...part ni la ygy buat adik2 and kawan2 rapat naik hangin. Ntah apesal dorang lak naik hangin..padahal hp aku..

Start pakai hp time matrik 2002 – Nokia 3310

Then masa kat Bintulu aku tukar lagi (2003) – Nokia gak. 2100 rasanye.

Masuk UPM Serdang 2004 – aku tukar Sony Ericsson T610 (kot).

And lastly tahun 2008 – Sony Ericsson..gak.Tapi tak tahu la series brpe. Itupun sbb tukar suke sama suke dgn Aty. Klo x..aku masih setia dgn T610 tu.

Malas nk tukar2 hp…kecuali terdesak je.

6. Siapa bestfriend kamu?

Bestfriend – Dulu ada la...tapi sekarang dah takde. Rapat sket mungkin Kak Zuna.

7. Siapa yang kamu sayang selain family?

Kawan2. Orag sekeliling. Pooh!

8. Lagik 10 tahun kamu jadi ape?

Mak budak kot! Hahahaha!

9. Kata2 hikmah yg pernah kamu dengar dan paling kamu suka?

I’m the type of girl who will burst out LAUGHING at something that happened yesterday. Ada kat Friendster aku.

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?

1 je. Ape la yg dia nak follow..aku tak tahu.

11. Senaraikan follower yg paling kamu suka?(tak kira kuantiti).

Xde.

12. Saya nak tag :

Kak Anis! (aku nk tahu senarai hp dia yg pastinyer berjela2… Hahahaha!)

No comments:

Post a Comment