19 May 2009

Sahnawan's wedding! Johore. 13th June. Jom join rombongan!


NEWS UPDATE: TRIP TO SAHNAWAN'S WEDDING
13 June 2009 (detail : pls click on picture)
Muar. Johore.

Yang akan ikut rombongan Cik Kiah ke Johor (InsyaAllah) ialah :
1 Aku le..penyeri majlis.
2. Kak Zuna (aku baru lantik KZ jadi Bendahari Kewangan! Sila berurusan dgn KZ pasal kewangan! Gileeeerrr!)
3. Yan Minah Belukar (aku nk letak gak nickname ko!)
4. Zida da Booommm!
5. Syedz
6. Fifi Perut Cute
7. Jaa
8. Suhardy
9. Nuar - flight ke semenanjung is on Khamis
10. Malek (bertolak Sabtu)

(yang dibawah ni baru confirmkan sat tadi)
11. Yuniza
12. Aizan
13. Yaa.. **these 3 girls naik 1 kereta)-jmpe kat Serdang!
*klo ada lagi nk masuk nama..pls text me here (Blogger) or click here (Friendster)

Modus Operandi :
* 12th June - Kumpul kat umah Kak Zuna @ Serdang.
Bertolak dalam kul 6 petang.
Sampai dalam kul 9-10malam. Kite g umah yang Syah dah booked utk kite sume.

*13 June - MAKAN TIME. Klo berani..ada scene baling tepung+telur+kicap+kunyit kat pengantin time tengah sanding. AMARAN: Attack pengantin lelaki sahaja!
Amacam? Hahahaha...

Flirty Myspace Comments *Jgn lupe warna tema belah Sahnawan - hitam/putih kelabu. Aku team hitam...wanna join?

5 comments:

  1. hi...u alll...4 ur info ni aku da wat bajet tuk g wedding day Shah....RM 130 sebuah kete.Minyak g blk from Serdang to Muar lbh krg RM80 n RM50 tuk tol(g blk from serdang to muar). Tapi klo RM 130 tu ada lebih or tekurang minta para penumpang membuat bayaran yang selebihnye atau meminta blk balance pada owner keta yang ditumpang....pandai2 la korang kawtim ngan owner kete tu yerkk..yg penting anggaran g muar dlm RM130 lerrrr n mgkin krg g dr anggaran tuh.Klo ada 4org penumpang sebuah keta so dlm RM33 seorang la kn ulur kat owner kete merangkap pemandu....huahhahaa....ape lg...cpt2 bgtau ayu sp yg nak join k.Knock...knockkk....ketuk pintu sblm berundur...bye....K.Zuna

    ReplyDelete
  2. Sape nk jadi penumpang ayu..sila register!
    Klo tak..anda akan disalurkan ke kereta Suhardy @ Fifi! hahahahaha! Syed dgn ayu..2nd driver!

    ReplyDelete
  3. woi...aku register naik kete ayu g wedding shah

    ReplyDelete
  4. aku naik kete ayu....yan n zida pun sama tumpang kete ayu.Aku wakil register nm dieorg.Huahhahhaa.....coppp...da ckp....yg lain naik kete fifi n suhardy.Set!

    ReplyDelete
  5. ok..kete ayu full...kak, tolong forward kat yg lelain
    ayu takut ayu tak sempat nk war2kan registration book ni kat yg lain2
    wel..ayu bz kan...huahuahua
    kete ayu - kzuna, yan, zida...syed? ala...nk syed gak...!huahuahuahua! ngegeh jak!

    ReplyDelete