29 May 2009

Tagged denied! Pls try again later...tuut..tuut..tuutt..!






Tagged lagi. Kali ni by Puan Monot ICT.
Dalam banyak2 tagged aku pernah 'kene', ini la tagged yang aku paling FAILED nak buat coz..tajuk dia dah buat aku garu2 siku..alamak!

Your Husband / Boyfriend / Lover

Jadinye disini, aku tak dapat nak melaksanakan peluru tagged yang ditembak kepada aku la..hahaha! Sorry ye Puan Monot. Halakan muncung senapang anda pada insan lain.

Wa tak dapat nk layan la tagged lu kali ni...klo sorang je takpe..leh gak buat tagged ni. Tapi klo dah ramai sangat..cmne? Confius2! Hahaha..joking! - I don't hve husband (ceh..reveal status sendiri.Wakaka) I do have sooooo many...boyfriend which when translated to Malay - kawan lelaki.. and how wud i knew who is my lover since i'm being loved and I do love so many people! Huhuhu! jeng...jeng..jeng..!

No comments:

Post a Comment