30 January 2012

Rasakan kamu...!

Tak perlu diwar-warkan lagi tajuk lagu ini. Anak jiran sebelah rumah yang berumur 4 tahun itu pun tahu bagaimana nak menyanyikan lagu ini... Apatah lagi dia nyanyi lagu ini tarik part Ning, bukan lagi Seribu Sesalan, tapi dah jadi LapanRibu Sesalan...serious!

Lihat kehebatan paduan suara mereka malam tadi di AJL 26? 2nd place, not bad! Applause!!
Lagu ini jadi tema anda pada saat ini? Oh, really?
Menjadikan tajuk lagu sebagai status di YM? Hurmm..
Upload video ini ke Facebook? About hundreds done that.
Kepada mereka yang menjadikan setiap lirik ini sebagai "Theme of the Day"...mari saya tambah sedikit lagi luka di hati.
Sebab lirik di bawah belum cukup mengguris hati lagi -


"Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu.."

How about some add-on.. Macam side dishes kat Md Donald.

  • Apa lagi yang belum aku lakukan untuk kamu?
  • Kenapa aku yang kelihatan bersalah kalau engkau yang pergi..menjauhi aku?
  • Bagaimana lagi untuk aku katakan "...hanya kamu?"
  • Kau persoalkan hati aku, pernah aku persoalkan kesetiaan kamu?
  • Kau ambil seluruh duniaku, kau tawan seluruh hidup aku...sebagai balasan? Kau biarkan aku keseorangan di sini..
  • Lapanribu kali saya kata saya sayang kamu pun, kamu masih tak percaya lagi???
  • ...apa lagi alasan kamu?
Hah! Apa kata masukkan juga persoalan itu dalam lirik-lirik lagu ini...pasti lagi meremang bila 3 suara ini mengalunkannya kan?
Nah, rasakan. Seronok kan...menambah luka di hati yang masih pedih terluka. Apa rasanya? Macam Double Cheese Burger, kan?
"Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu"
Seronok sangat, kan?

No comments:

Post a Comment